Tussi og Maja Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Har nå prøvd å trene litt knipeøvelser etter fødselen. Men nå begynner jeg å lure på om jeg trener riktig. (Fødsel for to måneder siden.) Jeg klarer fortsatt ikke å stoppe strålen rett av. Er dette et dårlig tegn? Når klarte dere å stoppe strålen med en gang?
Blomsterenglene Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Det klarer ikke jg heller.. og min er snart 6 mndr.. Har kanskje hvert litt dårlig på sånne øvelser jeg da..
Tussi og Maja Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 Jeg vet ikke hva som er vanlig. Kanskje det tar lengre tid å trene opp enn jeg trodde? Noen andre som vet?
jamlena Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Det er så morsomt, for jeg tror de fleste av oss ikke tror vi gjør knipeøvelsene riktig, det er liksom litt vanskelig å "kontrollere" at det at det vi gjør er riktig.. MEN.. jeg er overbevist om at all kniping virker! Fortsett med det du gjør og så klarer du stoppe strålen snart! Var rundt 2 mnd at jeg klarte det helt, og jeg har aldri før hatt problemer med strålen før for å si det sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå