Skilpadda Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Prøver i gjen.Når er det vanlig at hodet fester seg og er det noen som vet hvor lenge det "pleier" å gå fra det fester seg til fødsel?
callmebecka Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Hodet kan feste seg opptil flere uker før fødselen, eller etter at vannet har gått....store variasjoner der. Jenta mi lå med hodet nesten festet i 8 uker, men festet seg ikke før jeg var i fødsel.
Skilpadda Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 takk. Jordmor sa i dag at hun trodde jeg kom til å føde innen tre uker, er snart i uke 36. Kan bli lang ventetid dersom jeg belager meg på det...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Tror ikke det har så mye å si, noen fester jo ikke hodet i det hele tatt. Men hvis det er festet, er jo alt klart, da. Jeg er 37+5 og hodet er ikke festet ennå.
plutseligbolle Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Jeg er 38+6 og hodet var ikke festa i går i alle fall. Kanskje hun ikke har tenkt å bli fast. Venter på en brottsjø av fostervann en av dagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå