Gå til innhold

Dere med hjemmesider - hvor blir det av toastmasteren??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittet på hjemmesidene til dere som har lagt disse ut under tråden for dette. Legger merke til at ingen av dere har toastmaster, noe jeg synes er rart. Det er jo toastmasteren som skal holde styr på alt, bl.a. taler (sjekk http://www.bryllupsweb.no/toastmaster.html). Er det et bevisst valg fra deres side å ikke ha toastmaster, eller har dere bare ikke kommet så langt i planleggingen ennå? Dersom dere ikke skal ha toastmaster, hvordan skal dere da løse ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha toastmaster. Men vi har ikke funnet en enda som passer til oppgaven enda. Derfor har jeg ikke skrevet noe om det på siden enda.

Skrevet

Jeg har tatt den helt ut og laget sider med brudeparet (hvordan vi møttes osv), bruden og brudgommens familie (koselig/morsomme bildecollager), forloverne (hittil bare navn, skal også ha bilder og evt en kort presentasjon), og toastmaster (navn og nr). Synes det er greit at de som vil kan ta kontakt med toastmaster på forhånd hvis de vil.

En "må" nesten ha toastmaster for å få alt til å "gå opp", hvis det ikke er et svært lite bryllup da. Han/hun skal jo sørge for at talene kommer på rett plass, og holde kontakt med kjøkkenpersonale under middagen, blant annet.

Må jo ikke være en dyr, innleid toastmaster. Selv har vi en venn som ikke blir brydd av å prate foran mange, snakker tydelig, og som vi synes har god humor:) At han/hun er litt organisert er vel også en fordel:)

Velger å ikke legge ut hjemmesiden her... synes det blir litt feil.

Ble litt langt dette! Beklager...

Skrevet

Vi skal ha toastmaster selv, har spurt en venninne som er utrolig strukturert av seg og god til å prate:-) Begynte bare å lure på om de var "ut" med toastmaster....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...