Skilpadda Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Hvilken uke er dere i som har fått beskjed om at hodet har festet seg. Vet noen hvor lang tid det pleier å ta fra det fester seg til fødsel?
Mirakelungen Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 var i uke 39 sist trur jeg. husker ikke de andre, ikke så farlig, bare ungen har vett til å ligge riktig vei:)
Singelmamma og banden Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Ingen av mine har festet seg, så da vannet gikk med nr en fikk jeg beskjed om å legge meg ned... Kjedelig! Dersom du er førstegangs kan hodet godt feste seg noen uker før fødsel, er du flergangs fester de seg som regel ikke før fødsel er i gang, men som med alt annet som har med fødsel å gjøre så finnes det ingen fasit. Wish it was!
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 uke 32 med nr.1, uke 36 med nr.2 og uke 37 nå med nr.3. Gikk 3 dager over med nr.1, 6 dager over med nr.2. Vet ikke om det er sammenheng mellom når det fester seg og når babyen kommer.
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 I uke 30 hadde hodet begynt å feste seg hos meg. tror ikke det er noe tegn på nært forestående fødsel... siden det er så veldig forskjellig. men jeg er glad det har festet seg. så vet jeg han kommer rette veien =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå