Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 har ikke et eget bosted enda, letr som gal, sliter med nok til depositum osv.. så her hjemme får jeg bare "kjeft" av mamma at jeg gjør alt galt, bytter bleie galt på henne og tar feil klær på hun.. vasker ikke riktig , får ikke være seint ute. må være hjem 10, jeg er 23 ?!?! og jeg klarer å ta ansvar selv. Har fått ny kjæreste og hun synes jeg er et ludder osv.. føler meg helt elendig.. hun har aldri pleid å være sånn :-(
Singelmamma og banden Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Det synes jeg er direkte dårlig gjort av henne! Kan forsåvidt forstå at du må være hjemme kl ti om det er hun som passer vesla når du er ute, men hvis ikke har ho ikke noe ho skulle ha sagt. Har du hørt med tk el sosialen? De kan i enkelte tilfeller være behjelpelig med lån til depositum. Skader ikke å sjekke, og du trenger ditt eget liv snarest mulig!
Harepus Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Flytt ut snarest.. som alenemor har du mange rettigheter og du kan få hjelp på de fleste steder... Slutt å spørre din mor om å passe barnet eller om ulike råd.. kanskje du da vil slippe de negative kommentarene.. Kanskje moren din er sliten og oppgitt.. vis at du klarer deg selv...
Naksitrall Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Jaja, det er bittert å vite at ens mor ikke støtter en. Prøv å komme deg bort - disse kommentarene og holdningen vil bryte deg ned. Jeg har sagt til meg selv - at hennes spådommer og dommerdagsprofetier ikke vil holde stikk (min mor har også vært veldig negativ og fordømmende, selv om hun ikke akkurat sa det ut). Støtter deg. Du er ikke alene!
Mamsen86 Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Ikke ta dette frekt - men hvorfor skal du være ute etter kl. 10 med en liten en uansett..?
Gjest Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 akkurat det med bleier og klær forstår jeg at du reagerer på-det skal vel ikke hun blande seg inn i!Men hvis det er hun som må passe barnet når du er ute så forstår jeg på en måte det med klokken ti da..er jo ikke hun som har fått barn,så der er det jo du som må ta ansvar-min mening da! Sier hun virkelig til deg at du er et ludder??Det vet jeg min mamma aldri hadde sagt,ikke om jeg virkelig var det en gang... Men ang depositum da,så kan du få hjelp til det-står om det i en annen tråd her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå