Gå til innhold

"Er du ikke større??!?!?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det det første noen sier når dem ser meg? Synes jeg er stor nok. Vet at babyen er stor nok(kommer til å veie litt over 4 kg når ho blir født)! Hvorfor er det så viktig å være "stor" på slutta?? Er glad jeg ikke er kjempe stor jeg! Og så lenge jm og lege ikke sier noe så er jeg vel helt normal.. :)

Hvorfor kan man ikke begynne med: "Hei, hvordan går det? Så fin mage du har! " eller noe... hmm..

Skjønner meg ikke helt på folk innimellom jeg altså.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har hele tiden fått høre at jeg er så liten, etter påske sier mange: Å så stor du har blitt! Var hos jordmor i dag og er helt på normalen.. Folk føler at de må si noe og keiter det til med dumme kommentarer nå og da. Lukk ørene, det har jeg begynt med- meget behagelig..

Skrevet

eller si som meg;

"nehei, jeg er akkurat passe!"

Skrevet

Da jeg gikk med snuppa, var jeg med på aketur. Folk som ikke kjente meg syntes jeg var så pysete, svarte da at jeg var høygravid, og måtte ta det litt rolig. (ikke hoppe med akebrett slik som de andre gjorde) Fikk da svar tilbake; du kan da ikke være så langt på vei, du har jo ikke mage. Nei, for det er jo lett å se i full vinter utrustning? Ble aldri så stor, så jeg overser alle komentarer om hvor liten jeg er, og suger til med alle andre komentarer.

Skrevet

jeg vet hvordan du har det. Det er så irriterende. Jeg har en svigerinne som hver gang jeg treffer henne må si: nå har du jammen blitt stor, enda det er ingen andre som syntes det. Når det gjelder henne virker det som om hun gjør det for å være ekkel, for hun vet selv at hun var nesten dobbelt så stor på samme tid, når hun gikk gravid. Jeg prøver å lukke ørene, men det er ikke bestandig like lett.

Skrevet

Den kommentaren likte jeg. Den skal jeg begynne å si til svgerinna mi. :-)

Skrevet

eg syns d e veldig bra å høre at eg har liten mage.alle lure på kor babyen min egentli gjømme seg.e 31 uke på vei,og går fortsatt i dongeribukser.da syns eg d e mykkje værre at alle heile tia spør kor lenge d e igjen.akkurat som tia går saktere da.men når eg tenke meg om,veit eg jo at før eg blei gravid,spurte eg alle gravide om akkurat samme spørsmålan sjøl.vi får ta lærdom av detta da.e uansett sekker på at folk gjør d førr at dæm vil vise at dæm bryr seg,og engasjere seg i graviditeten min.sådaså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...