Gjest Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Jeg har ikke hatt noe problemer med magen i svangerskapet. Men i dag har jeg hatt litt vond bæsj. Sitter på do og får mageknib og det er så vidt det kommer noe bæsj. Noen som har hatt det sånn rett før dem skal føde? Eller er det kanskje bare noe jeg har spist. Er litt lei nå og håper på noen tegn på at fødsel er rundt svingen.. hihi
forventningsfulljuni07 Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Jeg var veldig løs i magen dagen før fødsel.
kfitjar Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Jeg har termin idag, og har hatt det sånn som deg i forrige uke, nå har jeg hatt mer diare de siste dagene. Håpet det skulle være et tegn, men det ser ikke sånn ut. Jeg forstår ditt ønske om å få tegn på at noe skal skje snart, for sånn har jeg det også. Vi må nok bare prøve vårt beste å smøre oss med tålmodighet. Det som plager meg mest, er alle som "maser" på om ikke noe har skjedd enda. De har mast i tre uker allerede..... Uansett lykke til!
Gjest Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Uff ja... Man blir litt lei på slutten. Jeg sa sist jeg hadde født: "Jeg vil heller føde en gang til enn å gå gravid i 9 mnd.." Føler det sånn denne gangen også! Nå har jeg hatt litt plager i sv.skapet, bekkenløsning og kynnere. Synes det er godt å være lei for da er du liksom klar til å føde når det er tid Babyen kommer jo når den er klar iallefall.
påovertid Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 er 4 dager på overtid, og har i ei uke hatt behov for å gå på do flere gang om dagen. . .ikke forstoppelse og heller ikke diare. Men må MYE på do. . .håpa også på at dette var et tegn på fødsel, men etter ei uke har jeg gitt det opp. . .
Trillet Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Jeg har åsså gått mye på do den siste uka.. i går og i dag har den vært mer løs avføring, men... det er vel sånn som b lir.. hadde et håp om at det kunne være et tegn, men det lar visst vente på seg dette her!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Jeg hadde løs mave dagen jeg fikk ungen(e) Men jeg vil ikke tro at hver gang vi har ondt i magen eller har diare, starter fødselen sånn uten videre. Har man litt hard mage får jo man ondere kynnere av den grunn.
Singelmamma og banden Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Nei dessverre.Man skal visst bli litt løs i magen like før fødsel, men det har jeg vært i to uker nå! LEI!!!!!! Hadde mens smerter i går når jeg skulle på do da, men ingen baby enda.... He he, tror nok alle de som er høygravide blir litt lei av å lese om alle som er fødeklare og våre "lei av å vente"-kommentarer...
Louise-and3girls Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 jeg har bare hatt løs mage rett før fødselen med begge svangerskapene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå