Gå til innhold

noen med erfaring med laser mot strekkmerker eller andre metoder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fryktelig skrukkete og deigete mage..noen som har tips før bikini sesongen? vil ha vekk den slappe huden.. har trenet å sånn.. men hjelper ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

loreal har en skrubbkrem til dusjen.

tar vekk den lilla fargen

vil også ha tips til den deigete magen min.

vet at huden tar ett år å tilpasse seg ny vekt..

Skrevet

Lurer også på dette... Misliker hvordan magen min ser ut etter fødsel! Har hørt noe om at laser kan hjelpe, men at det må gjøres jevnlig for å opprettholde resultatet?

Skrevet

jeg har et strekkmeke som har laget midtskill på kusa mi. ser ikke bra ut men bikinien skjuler den så var det de andre greiene.

magen er så pløsete at jeg tror det blir badedrakt sesong i år ja.

Skrevet

Jeg bruker en skrubb i dusjen og en krem etterpå. Vet ikke om det er den samme som en av de over her mener, men her er iallfall navn og prirs.

Loreal Exfotonic Scrub Gel Ca 80 kr. Dnne skrubber jeg med i dusjen HVER dag.

Loreal Perfect Slim Contouring+Firming Body Gel. Ca 115 kr. Denne masseres på etter dusj. også HVER dag.

Jeg har brukt dette nå i ca fire uker og fått veldig gode resultater. Kremen skal være med og stramme opp også. Har brukt ca to av hver på de fire ukene.

Skrevet

Hvis det funker med sånne "billige"(missforstå meg rett..) kremer eller scrubber, så har du ikke dype strekkmerker.. Jeg har merker som er på undersiden av navlen. De er dype nok til at de syns tilstrekkelig, men ikke dype nok til å få fjernet de med laser. Var i kontakt m oslo laserklinikk for et par år siden, og fikk beskjed at det eneste riktige jeg kunne gjøre var å trene magen ordentlig stram så ville det ikke synes så godt. Kremer(dyre sådan, hadde legen ingen tro på!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...