mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 på babysang uten mammaen.Mamma føler seg ikke helt topp og da sa pappa at han kunne gå med lille gullet på babysang.Vi går ofte begge,men i dag sitter altså jeg her hjemme.Veldig rart og jeg føler vela t jeg svikter det lille gullet mitt,men så får han jo litt tid sammen med pappen alene.Det må vel være kos det også?
Urtete Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Klart det er kos for lillegutt å være sammen med pappan sin! Vi er rare vi mødre - som tror at vi må være med på alt som er koselig! ;-)
Gjest Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 For en flott pappa:) Nå legger du det på sofaen og lader batteriene. Tenk at det kommer flere koselige stunder som du skal få være med på. Det er veldig kjekt når far og sønn får litt tid for seg selv, det er ihvertfall populært her i huset. håper at du snart føler deg bedre Styrkeklem
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Jeg skjønner godt hva du sitter å tenker på jeg he he he, men de har det helt sikkert toppen, helt uten mamman, men jeg er enig det høres rart ut.... :-) kos deg i heimen du, så kommer de snart hjem igjen!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2007 Takk for koselige ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå