mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Prater litt med Dodge på msn. Tror hun er sliten om dagen.....
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Hei! Purkings tipset meg om dette innlegget. Det har seg slik (for min del) at jeg rett og slett har gått grundig lei. Derfor er jeg ikke her inne lenger. Og det beste av alt er at jeg føler meg som en mye bedre mor nå som jeg ikke lenger leser et titalls utgaver av "stakkars barnet ditt hvis du ikke gjør sånn og sånn" hver dag. Enkelt og greit. Dersom noen av dere som jeg har snakket mye med vil ha MSN-adressen min for å opprettholde kontakten, så send meg en privat melding. Skal sjekke litt framover. Vær snille jenter! Kos fra
selfangerkjerringa Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Tenkte bare å si fra at du er savnet Men du har et godt poeng der, Dodge... kos deg sammen med familien - uten nett klem fra meg
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Ka-ping: Åh, jeg er da fortsatt på nett, bare ikke her SNakkes.
ava* Skrevet 12. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2007 Det var bra at alt var bra.-) Noen som vet no om Fertila da???
Circe Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Men Dodge da.. Du kan ikke stikke når jeg har kommet inn her...
Solita 79 Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Satt akkurat og lurte på det samme i går. hehe.. Lurer forresten litt på hvor det ble av Gulli også jeg.. mon tro hvordan det går med vekta hennes hehe ;p Får meg til og tenke på den siste tiden før lille gull kom ut av magen ja..
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Jada, hun lever. Var ute med henne og ungene senest i går. Skal gjøre henne obs på at hun er savnet. Circe: du får sende meg en priv-melding, da vet du.
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 13. april 2007 #12 Skrevet 13. april 2007 Synes du har et godt poeng Dodge. Har tenkt på det mange ganger selv. at er det noe jeg er litt usikker på, så kan jeg bli mer usikker av å lese her. Samtidig som man får mange gode svar og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå