Gå til innhold

tips til innbydelser og bordkort? hvordan gjøre det billig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjempe takknemlig for alle tips=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tenkt å designe kortene på pc selv, så ta få et trykkeri til å trykke dem. De skal ha 350 kr for 50 stk i 4 farger.

Skrevet

Jeg kjøpte A4 ark som jeg delte i to, brettet sammen, og inni festet jeg invitasjonene som jeg hadde skrevet på pc, og skrevet ut på litt farget kopipapir. Lite bilde av oss skrev jeg ut på pc, og satte på litt stæsj... Ble vel ca 200 - 300 kr for 80 stykker.

Skrevet

Kjøp inn papir å stæsj, klipp og lim å få egenkomponerte personlige innbydelser og bordkort Lykke til!

Skrevet

Jeg sjekket ut masse forskjellig og det billigste for oss var rett og slett ferdigtrykte innbydelser m konvolutt og samme i bordkort hos notabene .. Veldig fine : hvite med gullhjerter

Skrevet

Jeg skal lage innbydelsene selv, kosta 40kr for 5 ark, får da 10kort... Og skal lime på noen gullhjerter og noe annet stæsj.. Men si ca 10 kr pr innbydelse da, og så ska eg ha menyen og sanghefte sammen, og ha d som bordkort.. Altså ca 15 kr for hver der... Vet enda ikkje kor mange eg må lage av hver da (gifter oss neste sommer)

Skrevet

Vannmann30: bare så du er klar over det, så er det helt garantert digitaltrykk til den prisen (jobber selv på trykkeri). Ikke at det trenger å bety noe, men bare så du er klar over det. "Ordentlig" trykk (offset trykk) er litt penere, men koster MYE mer på et så lite opplag.

(Digitaltrykte mine egne invitasjoner, og er kjempe fornøyd altså!)

Skrevet

Kjøp dem på ebay!!!!!! det gjorde vi,fikk dem riktignok på engelsk og mye mer enn vi trenger,men betalte 200kr for 70 invitasjoner,70 bordkort og 50 kvelds invitasjoner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...