Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En veninne av meg sier at 3D ul er så bra at du selv klarer å se kjønnet på babyen. Er det sant? Trodde ikke det men hun er skrå sikker.

Jeg har ikke lyst å vite hvilket kjønn og skal på 3D ultralyd om to uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi var på privat ul, sa gynekologen at det er lettere å se på vanlig 2d. Jeg også, trodde det var lettere å se på 3d.

Mulig d spørs hvilken uke man er i kanskje, men han sa ihvertfall til oss at det var lettere å se på 2d. men du kan jo si fra på forhånd at du ikke vil vite kjønn, så kan man unngå det. Det har fler jeg kjenner gjort, og da har de tatt hensyn til det, og hatt en flott ul allikvel :) og sett alt de ønsker :)

Skrevet

Du har kanskje sett 3d bilder og filmeklipp? det er jo nesten som å "legge på huden", og ser ikke igjennom babyen slik som på vanlig ul..

men hvis du ikke vil se kjønnet så greier nok han som utfører 3d'en på deg å styre unna den delen.. det er vel bare å si i fra...

På min 3d film så fikk jeg bare se ansiktet + armer.. Var da i uke 19+5

Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg skal si ifra til legen at jeg ikke har lyst å vite kjønnet. Men jeg kommer sikkert å prøve se etter likevel....:).Er jo så nyskjerrig...

Skrevet

Je var på 3D i uke 24,å da var det ikke sjans å se kjønn på 3D sa hun som gjorde det...

Men vi tok 2D,å fikk vite att det kommer ei lita prinsesse i midten av juli:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...