Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Endelig har jeg fått meg et sted å bo!!!!! Ble alene i jula, og har bodd i esker på gjesterommet til mamma siden den tid. Nå, endelig, har jeg fått meg leilighet som jeg overtar 1 mai. Den er såååååå fin!!!! Jegl gleder meg skikkelig til å endelig kunne starte på nytt med Eivind!
WP-TLogPeanut Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Så deilig da Sikkert godt å slippe å bo hjemme hos mor så mye lengre Håper du og Eivind kommer til å trives masse i ny leiligheten
Gjest Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 grattis og lykke til:) jeg vet hvordan det er, har akkurat flyttet inn i ny leilighet etter å ha bodd 8 mnd på barnerommet mitt :/ har aldri vært så lykkelig som nå, bortsettfra da snella kom til verden ha en fiin dag!
yinyang Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Hei så gøy! Er i amme båt selv jeg. Har nå bodd sammen med mamman min, i hennes to roms blokkleilighet, med mine to barn. Altså har vi hatt ett soverom på oss 4, i 2.5 mnd nå! OG VI HAR OGSÅ FÅTT OSS LEILIGHET!!! Skal leie en tre roms, og flytter inn i slutten av mnd. Jeg gleder meg sånn... Ett nytt liv begynner nå.. Grattis til deg, og grattis til meg, hehe
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 13. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2007 Ammebåt! Hihi Grattis til deg også! Dette blir helt nydelig du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå