Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette. Men jeg er veldig redd for at barnet mitt ikke vokser som det skal. jeg er i 29 uke går mot den 30 og er kjempe liten magen stoppet å vokse helt plutselig.. jeg har også blødd litt ikke mye da.. men kan jeg ringe føden å be om å få se på ultralyd at alt er bra med baby min? at hun vokser som hun skal.. ? Har også hatt blodpropp..
kose endelig mamma Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 hei. ja det vil jeg tru at du kan. er bedre å ringe engang for mye enn en gang for lite. lykke til
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Selvfølgelig kan du ringe føden og fortelle om din bekymring! Det er ikke noe hyggelig å gå å bekymre seg!! Da får du nok en UL eller en god og beroligende samtale! Anbefaler deg å ringe på dagtid utenom lunsjen :0) Da treffer du mest sannsynlig en koselig jordmor! Lykke til!! Bedre en gang for mye synes jeg ......
Slettes Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Halluu.. Ta heller en telefon for mye fremfor å gå å bekymre deg, føden stiller seg nok positive til henvendelsen fra deg og du kan jo alltids be om en vekstestimering for å se hvordan hun vokser.. Lykke til og hold oss gjerne oppdatert..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 må legge til at jeg var på føden for 2 uker siden fordi jeg ikke hadde kjent noe liv og da var det veldig liten aktivitet på baby min så det bekymrer meg det også. jeg er redd det er noe galt:(
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 veksttestimering? ja jeg vil gjerne vite om hun legger på seg og har et bra for det er ganske slitsomt å gå rundt å bekymre seg hele tiden. Men jeg er så redd de vil tro at jeg er helt "hypokonder" siden jeg var der for 2uker siden også men da bare så de etter liv. jeg er så bekymret sidenjeg har hatt blodpropp og er veldig redd for at dette har gått utover barnet mitt. Men hva skal jeg si til føden når jrg ringer? Tusen takk for masse fine svar=)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Hypokonder!!!?!?!? NEDA, NEIDA!! Legen min sa at jeg måtte gi beskjed med en gang dersom jeg følte at noe ikke var som det skulle - det være seg bevegelse, vekst el. TA KONTAKT DU!! Ring nå med en gang -- hva er det verste som kan skje -- en eller annen jordmor som du ikke kjenner tenker "hysterisk gravid på tråden"??? Det gjør jo ingenting om hun tenker det imot at det virkelig skulle være noe galt som kunne gjøres noe med nå!! Nei ring NÅ MED EN GANG DU!!! DET ER VIRKELIG BEDRE Å VÆRE LITT I OVERKANT HYSTERISK enn å overse noe som man ikke burde overse!! Og tenk så mye bortkastet tid og krefter som går med til å bekymre seg!!! RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!!!!!!
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Du sier: "Hei mitt navn er .....Jeg føler meg litt hysterisk men greier ikke å la være å bekymre meg!!! Barnet beverger seg lite og jeg synes magen har stoppet å vokse! Jeg blir så sliten av å gå sånn å bekymre meg...... -er det en mulighet for at jeg kan få komme inn å sjekk at alt står bra til???" Det går så fint så! Ring davel og fortell oss hvordan det hele gikk!! Klem!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 hei igjen. Nå har jeg ringt og jeg fikk time på ahus kl 12. De sa at det var rart at jeg ikke hadde fått en ekstra ultralyd ang vekst når jeg hadde hatt blodpropp.. så jeg fikk time med en gang jeg. Gruer meg litt håper alt er bra med lille jenta mi.. Jeg skal fortelle hvordan det gikk når jeg er ferdig der:)
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 Så bra at du ble godt mottatt - skulle jo bare mangle!!! Håper alt står bra til med deg og den lille!! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå