phantomet Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 eller mangel på sådan... Det har vært nok en natt med mange oppvåkninger for mammaen her i huset, men da fordi jeg har ligget og vaket, og trodd at jeg har hørt noe.. Men her var det faktisk dørgende stille helt til 06.25... Først da gav Måka lyd fra seg at han var våken, og phantom-mannen hentet ham inn til oss.. Nydelige lille gutten sprellet fornøyd i armene til pappa da han så den store sengen og mamma som ventet. Det ble kos og pupp, før phantomet rett og slett besluttet å legge ham tilbake til "rommet sitt" hvor han tok seg en liten kosestund helt for seg selv i over en time til... Phantom-mannen som hadde planer om en tidlig start på arbeidsdagen syntes freden var så deilig at han tok det piano likevel...og Junior våknet nærmere 8 og kom inn for litt kos, og var overrasket over at han fikk ha mamma og pappa for seg selv en liten stund... Da phantom-mannen endelig kom seg avgårde på jobben fortalte han i døren at han hadde sendt ut "spam-mail" til samtlige medarbeidere i hele Norge, om at inatt hadde han sovet en hel natt fir første gang på over 7 måneder...og nå var tilgjengelig på telefon uthvilt men fremdeles noe groggy...*ler* Og phantomet har fått dusjet og vasket håret, før Måka fikk bli med under vannstrålene for å vaske sitt fjonete hår..*ler* Så var det tid for frokost og lille Måkegutten spiste som vanlig vanvittige mengder.... Junior har fått masse kos og en sen start på barnehagedagen, og ikke minst.... han ble levert av mammaen sin og lillebror med et smil! Nå er det deilig sol ute, og snart triller vi avgårde til barseltreff... Det er vel lov til å være fornøyd med en slik natt og deilig start på dagen, men vet godt at det ikke nødvendigvis blir slik igjen med det første...
Urtete Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 HURRA for dere!! Så deilig med en natts søvn! Og selv om det ikke er en selvfølge at neste natt blir like god, så må man feire denne ene! :-) Krysser fingrene for at lille Måka di har blitt en liten sovegris!:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Jeg jubler, og vurderer å flytte vår lille ting inn på rommet ved siden av. hurra for rolige phantomnetter!
Trollmora Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Hipp hipp hurra! Skal krysse fingre for at neste natt blir like god )
Gjest Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 For en flink liten gutt! I natt kommer du til å slappe godt av. Phantom- mannen er så flink, han våkner nok hvis lillegutt våkner og kan roe ham. Du kan gå på apoteket og kjøpe sov- i -ro:) Dette kommer til å gå kjempefint!!!! Ha det kjekt på barseltreff
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Så kjekt da,at han sover så mye.Her har vi begynt med nattevåkning igjen,vet ikke hva som skjer med lillegutt,men håper det går fort over igjen.Han var så fredelig og stille om natten.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 And the winner is...........phantom-familien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så deilig, det er alltid litt vaking på gang i en sånn fase. Jeg har det sånn når vi har barnevakt også jeg, "hysj, jeg hørte ungene" Vel de er ikke i huset ,så jeg tror ikke det...... Men snart venner du deg til å sove igjen, og da må det litt mer enn et lite måke-kny for å vekke deg.
Maud Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Åh så deilig! Nå er det sol ute, sol inne i Phantom-hulen. Gratulerer til dere voksne som klarte å gjennomføre noe som var vanskelig og som dere kanskje tvilte en del på. Særlig hurra for mamma som syntes dette var tøft. Gratulerer med en rolig natt og glade unger. Sånn vil vi ha det hver dag!
♥Snulder Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Å så flott!! Ting løser seg!!! Kan nok gå litt i bølgedaler og med litt tilbakefall (erfaring her i huset....) Men det blir bra til slutt!!
hypersusmor Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 Jeg håper dere får mange, mange, mange flere sovenetter. Jeg klarer knapt å forestille meg hvordan jeg ville vært uten nok søvn. Jeg er full av beundring for alle mammaer og pappaer som lever med våkenetter i månedsvis!!
Tiggywinkle Skrevet 12. april 2007 #11 Skrevet 12. april 2007 Ååå så deilig. Misunnelig, misunnelig.... Her sliter vi skikkelig om dagen, (eller natten)... Sov godt i natt, du våkner nok uansett om han skriker:-) Kos dere i solen, her har vi nettopp vært ute og gått en lang tur, det er så deilig med sol og varme.
phantomet Skrevet 13. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. april 2007 Da har vi hatt natt nr 2 med Måka på eget rom. Utover at han gråt noe klokken 4.20 har det vært stille helt til 6.30... *hurra* Og igår kom t.o.m. phantomet seg i seng til tilnærmet normal tid, og etter en time med uro i kroppen kom endelig søvnen. Tusen takk for alle gode ord, oppmuntring og heiing. Det hjelper å ha en gjeng flotte damer i ryggen når det står på som verst! Klem klem
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. april 2007 #13 Skrevet 13. april 2007 Rett og slett fantastisk!!!! Så deilig å høre!
dritgrei hei hei! Skrevet 13. april 2007 #15 Skrevet 13. april 2007 heia heia rattatata, rulla nedover storgata!
Natteravnen* Skrevet 13. april 2007 #16 Skrevet 13. april 2007 Hurra hurra, du skal sjå det går bra vidare også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå