Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kjente jeg noe som jeg er sikker på var skjelvinger fra babyen... det varte ikke lenge, men den rista fælt mens d pågikk... er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hørt at det kommer av at bebbisen "rister" seg etter å ha tisset.. :-p

Skrevet

Eller kanskje det var hikking? Jeg hadde en bab som hikka masse i forrige svangerskap, denne babyen har ikke begynt å hikke enda (er i uke 34). Hikkingen kjentes mer ut som innvending kiling.. hvis jeg husekr rett.

Skrevet

Jeg husker en laaang tråd for en stund siden hvor vi fant ut at det i hvert fall var mange som hadde opplevd det.

Vi ble vel ikke helt enige om hva det var, de fleste gikk for tissing.

Men uansett må det være normalt siden det var så mange som skrev seg på der og de som hadde fått fortalt det til lege eller jordmor hadde ikke fått store reaksjoner.

Skrevet

Var hos JM igår og da spurte jeg om dette. Hun mente det var sånn babyn kunne gjøre i forbindelse med tissing innimellom... Hehe, rare greier!

Skrevet

snakket med jordmor om det i går, det kjennes nesten ut som babyen har spasmer eller kramper. Men hun sa det kom av umoden muskulatur, at man ofte kunne se babyer utenfor magen som gjør det samme, og at det ikke var noen grunn til å tro at noe var galt. Høres logisk ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...