Gå til innhold

Alle snakker om disse hormonene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ustabilt humør. men jeg har ikke merket noe til dem. Jeg er stort sett like blid og fornøyd som jeg var da jeg ikke var gravid. kanskje jeg er uvanlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også stabil, til min samboers store lettelese.

Kanskje litt mer lettrørt enn vanlig men ikke mer hissig, sur og grinete enn jeg pleier å være.

Skrevet

jeg har heller ingen syke hormoner..hehe..er vel som vanlig tror jeg..

Skrevet

Jeg er også omtrent som før, blir litt fortere irritabel og gråter litt lettere, men ikke sånn at det merkes så godt at det er ulikt.

Skrevet

Er litt enig, føler meg ganske lik sånn jeg var før jeg ble gravid.

Det eneste er nok at jeg har blitt så utrolig lettrørt nå om dagen; alt kan potensielt vise seg å være rørende - for eks. gammel mann med rart slips.

Kanskje det er fordi jeg har hatt en lett graviditet generelt?

Skrevet

Hehe, bra for dere! Her har det rent en del tårer de siste månedene. Det kan jo ha mange grunner, ikke bare hormoner. Lettrørt er jeg og forresten, jeg gråter ikke bare fordi jeg er lei meg, neida. Jeg gråter stort sett for alt mulig, og det er helt ok synes jeg, selvom det er litt rart for andre av og til.

Skrevet

I første svangerskapet merket eg ikke noe til disse hormonene, men nå...uff:( Eg e et skikkelig troll til tider hehe. Blir kjempe flau av meg selv fordi eg blir så utrolig sinna for de dummeste tingene, eller gråter for enda dummere ting...som f.ek stil askepott:P Skal bli godt å bli meg selv igjen ja...Tror eg både min mann og datter ser frem til også:)

Skrevet

hos meg har jeg ikke merka noe til hormoner helt til nå..er i uke 34/35 og blir kjempe lett sinna..og da blir jeg så sint at tårene bare triller ukontrollert..

men ikkje såååå lenge igjen før jeg blir "normal" igjen..=)

Skrevet

Jeg føler meg også usedvanlig stabil.

Faktisk mer stabil en ikke gravid.

Er blid og fornøyd og har det bra jeg.

Får masse skryt av mannen min hvor "flink" jeg er:-)) hihi

Han skal også ha skryt da,for han gjør stort sett ikke noe som får meg til å bli irritert eller sint.. Så han gjør det veldig lett for meg da:-)

Skrevet

Jeg er ogsaa som jeg er til vanlig, men som noen sier her oppe, litt mere lettroert. :) pleier liksom ikke sippe til film og saann, men har gjort det ettpar ganger litt den siste maaneden. Foerst naa mot slutten at jeg har merket at jeg er litt ekstra foelsom, men gubben er kjempefoerrnoeyd. Han hadde hoert skrekkhistorier og var nok litt engstelig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...