=Mina min og mej= Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 jenta mi er 6 mnd nå, og jeg bare lurer litt...
~mamma~ Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Du kan vel begynne med litt juice nå, men det er lurt å blande den med vann, for den kan være litt sterk for magen. Kjøpesaft inneholder sukker eller kunstig søtning, så det ville jeg unngått lengst mulig. Husk at det ikke er anbefalt med kunstig søtningsmidler til barn under 3 år. VANN ER DEN BESTE TØRSTEDRIKK! :-)
=Mina min og mej= Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 okej.. ja, vet at unger ikke skal ha mye saft pga sukker og søtningsmiddel. har ikke tenkt til å begynne nå, bare lurte:) takk for svar
♥2 små gull♥ Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Du får jo kjøpt saft/juice som er beregnet på babyene... står sammen med barnematen. Jeg har ikke prøvd det selv, men tenkte å prøve nå, for jeg har en på 6 mnd. som nekter å drikke vann... så tenkte å prøve å "sprite det opp litt" med å ta noen dråper babysaft oppi og se om hun vil ha da.
=Mina min og mej= Skrevet 12. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2007 samme greia her.. så jeg fikk tips av ei venninne om å gi henne saft.. menne jeg syns d er tidlig å gi vanlig fun saft o.l. til henne.. siden jeg har lest og hørt at man ikke skal det.. ska sjekke i butikken i dag jeg..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Jeg vil ikke gi Mina noe annet enn vann å drikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå