Gå til innhold

Kinesisk graviditets kalender


Minni4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sjekket... Får sannsynligvis jente ifølge den. Det stemte med forrige som ble en gutt..

 

Tar den egentlig veldig lite seriøst, men er jo morsomt hvis den stemmer igjen :)

 

Hva får du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemte med den første jeg fikk og det er gutt. Nå får jeg ifølge kalenderen en jente. Den er jo 99% sikker :) . Alle jeg kjenner stemmer den på. Lyke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ifølge kalenderen skal jeg ha jente, og cec26 spådde meg nyfødt jente ved juletider!!!!!!!! skremmende,men også spennende!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes kinesisk kalender både på babyverden og på barnimagen, men de viser forskjellig kjønn hos meg. På kalenderen på babyverden får jeg gutt og på barnimagen får jeg jente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket og kalenderen sier at jeg sansynligvis får en jente. Det verste er at mannen min er overbevist om det samme, selv før jeg ble gravid sa han at han var sikker på at hvis vi fikk barn så kom det til å bli en jente:-) Jeg tror jeg bare venter og ser jeg. Blir glad uansett hva det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På babyverden står det at jeg får en gutt! Ja, ja da er det vel 50% sjanse for at det er gutt og 50% for at det er jente da - ikke overraskende kanskje:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne gangen så sier kalenderne at jeg skal få gutt

sist så var det gutt og jente. og jeg fikk gutt.så det kan jo bli spennende å se hva jeg bærer nå :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge kalenderene viser gutt på meg...er vel bare å vente i spennig..hehe har termin ca. 9.desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...