Makka Pakka Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Jeg hadde UL termin 9.april så vi går bare rundt og venter nå. Samboeren min jobber langt unna i dag, det vil ta ca 1,5 time å komme seg hjem. Min forrige fødsel kom svært raskt i gang og jordmor har bedt meg kjøre til sykehuset med en gang det skjer noe. Mao kan jeg ikke vente her hjemme i 1,5 time på han. Drosje frister ikke som transport fordi jeg pøste ut store mengder fostervann sist, og hvilken drosjeeier vil ha meg inn i bilen sin da..? Så han, min samboer, har altså alliert seg med sjefen sin. Om noe skulle skje nå så må jeg ringe sjefen hans så kjører han meg til sykehuset. (Han har kontor i nærheten av her vi bor.) Så nå nesten håper jeg at noe skulle skje, for det hadde jo blitt en morsom historie av det. Kanskje han måtte bli med inn på føden og greier, he he... Han og kona er riktignok gode venner av oss og har 4 barn selv, så detet har han jo vært med på før :-)
Søtnosmamma Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Sjefstransport! Det hadde ihvertfall ikke skjedd med mannens sjef. Han var overrasket over at mannen min skulle ta seg fri fra jobb under fødselen...
plutseligbolle Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Sjefen til mannen min foreslo at han skulle til Bergen å jobbe neste uke, vi bor i Sandnes, og jeg har termin om 11 dager!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han spurte også om han skulle være med på skihelg på fjellet til helga. Jeg skjønner jo at ikke sjefen er like opptatt som oss av fødselen, men.... Heldigvis gikk det an å takke pent nei til begge deler, og de forsto jo det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå