Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Kan ikke huske det fra forrige sv skap, men denne gang mister jeg nesten ikke ett hårstrå om dagen! Og hårene på leggene vokser ikke. Begge deler er jo bra..Men nedentil gror det bra:-)
Makka Pakka Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Jeg har ikke mistet hår, mer enn normalt hvertfall. Hårene på leggene og nedentil vokser sakte og det synes jeg er veldig kjekt. Under forrige svangerskap fikk jeg veldig mørkt hår og fikk mange komplimenter for den fine hårfargen (frisører trodde jeg hadde farget det). Det har jeg dessverre ikke fått denne gangen, har mitt vanlige kommunebrune.
Gjest Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Ja jeg mister veldig lite hår nå og hårveksten på legger (og underliv) er kraftig redusert, er kun under armene det gror som før. De to andre gangene var det motsatt med tanke på hårveksten, da grodde det over, hehe... Men mistet lite hår fra hode da også (er vel derfor man røyter etter man har født?)
varg veum Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 samme her.. men sånn mener jeg det var sist og.. men med en gang jeg begynte amme forsvant alt håret jeg ikke mistet i svangerskapet...fysj!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Jeg mista heller ikke noe usedvanlig mye hår etterpå, håper det blir slik denne gangen også. Skrekken er jo historiene om de som får av store dotter..
mamma til 3:) Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Mister heller ikke noe hår=) Gjorde ikke det sist heller... Og håret på leggene og underlivet vokser sakte:p Og det er deilig i grunn:p
LoveInMyTummy Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Jeg mister ikke mer enn vanlig nå, men det gjorde jeg i 1 trisemester. Var redd for at det skulle fortsette, men det stoppet heldigvis opp. Mange som mister mye når dem ammer, så da begynner det vel igjen...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 jeg mistet masse hår i førsten av svangerskapet, men nå mister jeg ingenting. Håret på leggene gror nesten ikke, men nedentil og under armene tar det jo helt av. Må jo nesten barbere hver dag under armene. rekker ikke til nedentil lenger nå...
Turid Laila Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Jeg har fått skikkelig tykt hår etter jeg ble gravid jeg! En venninne av meg er friør og klippet meg her om dagen og kommenterte hvor fint hår jeg hadde fått men det er veldig mørkt da, så må nok farge det lysere igjen snart... Men hun sa det at jeg sikkert kom til å miste masse hår når jeg begynte å amme...
Mirakelungen Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 Mitt hår holder seg på plass inntil fødselen, det er først etter føldselen at det er fare for at vi kan bli skalla hele gjengen. om det gror eller ei nedentil skal jeg ikke uttale meg om, har ikke merket noe forskjell hittil
PintSizedDictator Skrevet 12. april 2007 #11 Skrevet 12. april 2007 Mister ikke hår eg heller. Håret mitt e mye fyldigere og glansfult nå enn før...men det blir også fortere fett:( Og så har eg fått dun på magen:P Hadde det sist også, så vet jo at det går bort. Legghårene vokser veldig sakte her også ja
Louise-and3girls Skrevet 12. april 2007 #12 Skrevet 12. april 2007 I tredje trimester går kroppen i spare modus, er ikke helt sikker på hvorfor. Håret du ikke mister nå, mister du etter hvert når du har begynt å amme. da mister du stort sett bare det håret kroppen sparer på nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå