Gjest Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Urin lukter jo naturlig nok, men tissebleiene hans har ikke luktet noe særlig bortsett fra de par siste ukene. ( Han er 10,5 uker) Nå lukter det sånn at jeg tror han har full tissebleie, men så er den nesten tom.. Bæsjebleiene hans lukter mer enn de har pleid også, så det er kanskje en naturlig utvikling? Hønemor er redd for uvi eller slike ting hun.. Han får forøvrig mm..
jamlena Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Skjønner at du er redd for UVI for det har nemlig min lille snupp hatt 2 ganger, og det er ikke no morro! MEN- tror ikke du skal bekymre deg for det.. Det er jo de færreste som får det! Bruker du pampers- bleier? De lukter nemlig masse! Har selv trodd han har tissa masse eller bæsja og så har han ikke det.. De blir og veldig dårlige hvis de først får UVI så du vil nok merke det. Min fikk feber som ikke gikk over begge gangene og ville ikke ta noe mat, samt formen hans ble helt elendig. Så lenge de har gode tissebleier i løpet av en dag, spiser og er i god form ville jeg ikke bekymra meg. Men hvis du ikke klarer slå deg til ro, er det bare å levere en tisseprøve til fastlegen, da får du svar i løpet av 5 min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå