plutseligbolle Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Vi kjøpte oss oppvaskmaskin i går!!!! Vi har aldri hatt det før noen av oss, men i det siste har jeg ikke nådd fram til oppvasken uten å bøye meg veldig i ryggen, noe som har resultert i at samboeren min har måttet vaske en diger oppvask hver lørdag (han jobber så mye i ukene at da har han ikke orket). Føler at vi er de siste menneskene i Norge som får en slik dings i hus, men også at det er en stor lettelse. Hurra for den teknologiske utviklingen! Nå kan jaffal bare babyen komme!
tina 79:) Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 He he, gratulerer! Oppvaskemaskin er en fantastisk oppfinnelse!
Pianutten Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Åh!! Jeg vil også ha!! Er kjempelei av å vaske kopper og kjenner igjen problemet ditt ang stor mage og ikke rekke frem uten å få vondt i ryggen. Vi driver og skal skifte kjøkken, enten til høsten eller til våren, spørs hvor mye vi klarer å spare. Og inntil da hadde vi tenkt og klart oss uten...det er egentlig ikke noen egnet plass sånn som kjøkkenet er nå.. Men de siste ukene har vi snakket om å kjøpe det nå og heller lage en nødløsning...for det er mulig da. Og jeg må bare si at jeg gleder meg til den dagen oppvaskmaskinen er i hus - det er helt fantastisk å slippe å vake kopper!! Så nyt den for det den er verdt...og det er mye
plutseligbolle Skrevet 12. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2007 Den klarte å vaske en inntørket spinatgryte helt ren!!! For en vidundermaskin!!! Hurra!!! Men jeg tror bare jeg rydder inn den øverste hylla, den nederste når jeg ikke ned til.....Men det klarer samboeren min sikkert fint.
VinterSol+2 Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 åå, er det ikke fantastisk? skaffet oss en før jul vi og. helt utrolig bra oppfinnelse, altså!
Singelmamma og banden Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer! Jeg eier ikke egen oppvaskmaskin, men det er en her i huset jeg leier :-) Takk og lov for det, før vi flyttet hit hadde jeg to barn alene, pluss jobb, husarbeid OG oppvask... Ære være oppvaskmaskinen som gjør hverdagen såååå mye greiere ;-) Skal kjøpe en når vi kjøper hus, jeg også!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Å det er så deilig, vi fikk oss oppvaskmaskin for et års tid siden, og det er den beste investeringen noensinne altså Elsker den maskinen der!!! Jeg fortår ikke for mitt bare liv hvordan vi klarte oss uten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå