Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Vasker dere ytterklærene, eller med andre ord klær som ikke er i direkte kontakt med huden, før de små bruker de? Jeg tenker at luer er en selvfølgelighet å vaske. Men hva med feks fleecejakker i sterke farger? Har en fra Polarn O.Pyret som jeg er i tvil om jeg skal vaske før bruk. Fleecen har jo en tendens til å bli litt slitt i utseende etter vask.. Lua skal jeg vaske.
~mamma~ Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Jeg vasker alle barneklær før bruk, men ikke mine egne.
jamlena Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 De første 2 mnd vasket jeg absolutt alt før bruk.. Nå vasker jeg kun undertøy, strømpebukser samt luer før bruk. Hadde ikke orket å vaske fleece jakka:)
Gjest Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Har vært litt slapp med det...gjorde det med de aller minste klærne, da knøttet var helt nyklekt, men har ikke gjort det med tingene jeg har kjøpt i størrelse 62 da. Regner med at det er viktigst med klærne som skal være mot huden jeg.
mumbo Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Her i huset er yttertøy definitivt i kontakt med huden. Ermene blir både suttet på og gnidd i ansiktet.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 mumbo - du har helt klart ett poeng der! Jeg skal vaske. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå