Gå til innhold

Når slutter dere og koke flaskene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gamle er barna da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet når han var 5 mnd., nå tar jeg de bare i oppvaskmaskinen.

Skrevet

2 mnd ca tror jeg.. om ikke før.. bruker oppvaskmaskin nå

Skrevet

3 mndr....nå er han 6 og koker ikke vannet lenger heller.

Skrevet

Sluttet å koke etter to uker. Leste at det det var godt nok å ha det i oppvaskmaskin, men det er viktig å ta i fra hverandre alle delene og å skylle de i kaldt vann først, for å få bort alle melkerester.

Skrevet

Jeg sluttet da vår var 4 mnd. Nå tar jeg flaskene i oppvaskmaskinen, men jeg koker fortsatt toppene (smokken). De sier at man kan ta flasken i oppvaksmaskinen når man kjører på et program som har 65 grader eller mer.

Skrevet

Jeg har nettopp sluttet. Hun er seks mnd og jeg har ikke oppvaskmaskin, så jeg ville vente. Nå vasker jeg di med zalo/sun light og skyller godt. Koker smukkene 2 ganger i uka..

Skrevet

Ler høyt av meg selv jeg nå... Jeg ha ei jente på elleve månder og koker flittig flaskene hver dag.. Kanskje jeg kan gi meg nå da???? :-)

Har ikke tenkt over det engang.. Bare noe jeg gjør siden jeg begynte med det.. :-)

Men smokkene til flaskene da? Trenger en ikke koke dem heller da??

Skrevet

Har hørt at den "magiske grensen" er 6mnd. Jeg har sluttet å koke flaskene (sluttet når hun var 4 mnd) Men koker fortsatt smokkene. Tror nok jeg kommer til å gjøre det en god stund til!

Skrevet

flaksesmokkene altså.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Koker både flaskene og vannet. Hun er 6 mnd.

Kommer nok til å koke vannet lenge, for vannet her (bor i blokk i Oslo) smaker dritt!

Skrevet

Sluttet etter en mnd. Skyller flaskene godt først og så rett i oppvaskmaskinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...