Gå til innhold

diller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere her inne dilla på noe? noe dere bare MÅ ha for tida?

her er det ananas,mango og melon som gjelder..saftige frukter..nammm!

sist gang var det grønne epler,og gangen før der igjen bare MÅTTE jeg ha lollipopis..HVER dag!

..heldigvis ikke sett noe til svigermor sine stygge diller i mine svangerskap da..hun kicka på lukten av sprittusjer og plastposer...hehhe,skal tro hva kroppen hennes var i manko på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun dilla på isbiter!!

Og det går noen kilo for dagen... he he he

:)

Skrevet

IIIIIS :P:P hver dag.. saanne vannis :P mmmm........helt hekta!!! og vann da:P heh.. fyller i vannflaska mange ganger til dagen... ;D

Skrevet

hehhe,utifra oss tre her,så kan det virke for at gravide er mer tørste enn vanlige folk:o)

Skrevet

ah... det er så godt å se at ikke alle får dilla å pommes frittes og annet fet mat.. jeg har ikke dilla på noen ting. når kom dillaen for dere??

Vil ikke få dilla på sånne feite ting, en jeg vet om spiste hamburgere.. og det var maaange.. ble så stor og ungen var 6 kg.. usj.. stakkars barn....

Skrevet

Uff har hatt en periode der jeg har vert hekta på fet mat =( spes PØLSER .. men prøver å styre lystene =)

Stemmer det du nevnte om tørste... jeg er siiinnsykt tørst hele veien... drømte at typen kom inn med et stoooort glass iskald cola med isbiter, inatt hehe... =) Til daglig fyller jeg opp vannflaske maange ganger.. Huff.. stress og =) men er jo bra å drikke mye vann.. så :P Bare ikke for mye hehe....

"Dilla" kom ganske tidlig hos meg.. fikk plutselig sånn trang på jobben til å spise snop... og jeg er til vanlig ikke noe gla i snop.. hehe.. men det gikk fort over... men har noen dager forsatt der jeg har fryyktelig lyst på sjokolade.. men vi har sjelden sjokolade.. så jeg nøyer meg med noe annet, sunnere :)

Ellers har jeg hatt dilla på egg.. :P Men alt i alt.. har jeg mest dilla på mat .... er myye sulten.. heh.. =)

Skrevet

Jeg har ventet på at dilla på råpotet skal komme- var helt gal etter det i første og andre svangerskap. Men nei da, alt jeg tenker på -og sikler etter -er spekeskinke med rømme og flatbrød. Og SPEKEskinke da- som man ikke skal spise.... uff! Jeg har syndet litt en gang- men prøver å holde meg knallhard.... hjelpe meg. "Bare " 24,5 uker igjen til det er fritt frem- men da er vel dilla over :-|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...