Gå til innhold

Stikking i underlivet,tegn på graviditet?


*Babylengsel*

Anbefalte innlegg

Har hatt merkelig stikking i underlivet siden lørdagen.Det stikker inni skjeden på venstre siden,veldig ubehagelig.

 

Når dette begynte var det skikkelig ekkelt,skulle ikke klare å gå utav butikken og inni bilen.Aner ikke hva som foregikk "inni der".

 

Etter det var det å bøye seg fremover i sittende stilling,rev og slet og stakk der.

 

Siden lørdagen har jeg kjent mer eller mindre merkelig stikking inni skjeden....

 

Har vanskelig for å tro at en urinveis infeksjon "oppfører seg" slik.Da skal det jo være mer svie vil jeg tro.

 

Noen som har kjent slikt helt i begynnelsen av en graviditet?

 

(jeg har kjent litt stikking et par dager sist jeg var gravid,men dette er mye mer liksom)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig redd for å gi deg falske forhåpninger her, men jeg opplevde en stikkende smerte i underlivet da jeg var gravid i uke 3-4 omtrent. Det var som en distinkt, plutselig stikking som forsvant etter et sekund eller to. Jeg opplevde det også litt på siden, ikke midt i.

Dette var mitt første svangerskap, og har ikke kjent en slik stikkende smerte tidligere. Jeg tviler på at det har noen sammenheng, men jeg spontanaborterte fosteret i uke 6/7.

Jeg håper som sagt at dette verken gir deg falske forhåpninger eller gir deg grunn til engstelse. Jeg håper du er gravid, og at du får et friskt og fint barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at du mistet i uke6/7....

 

Uke antallet for dine "stikkende smerter" kan stemme mine uker om jeg skulle være gravid.

 

Tørr ikke kjøpe test og bli skuffet...det er liksom så fjernt at jeg skulle ha blitt gravid nå.

 

Har jo ikke hatt mensen siden august...så hvorfor skulle jeg da plutselig hatt EL og blitt gravid.

 

(skriver alltids opp dagene vi har hatt kos,så jeg har noe å regne etter...+ hvilken konsistens utfloden har vært,og andre merkbare ting osv)

 

Tidspunktet som kan passe for dette ,var en periode jeg var sjuk...influenssa,snørrete,hoste,brukte mye tuxi hostesaft,hadde slimete utflod også i løpet av de dagene....

 

Hadde uansett vært et mirakel om jeg hadde blitt gravid....men har jo et bitte lite håp...men er realistisk.

 

Ble langt nå...he he..måtte bare skrive ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Jeg synes du burde ta en test. Da kan du slippe aa fundere paa dette noe mer. Jeg aner ikke hvor fruktbar man kan vaere uten aa ha hatt mensen, saa det kan jeg ikke si noe om. Tuxi'en og utfloden kan selvsagt bety noe, men istedetfor aa spekulere og haape ville jeg bare ha tatt en test. Selv om du evt. blir skuffet saa vet du i hvertfall hva du har aa forholde deg til.

Jeg krysser fingrene for deg! (Men ikke bena. He he.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har siden i går hatt stikninger i magen som kan minne om det du beskriver. Jeg var hos akupunktør i dag og spurte henne om dette. Hun sa at det ikke gikk an å si om det var et godt eller dårlig tegn da stikninger i magen kan bety flere ting. Det kunne også være, i mitt tilfelle, at jeg har brukt Pergo denne måneden og at det da er sammentrekninger i eggstokkene i etterkant av dette. Så vi får nok bare krysse fingre for at det er et godt tegn for oss begge. Når har du IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dessverre ingen direkte IKM å gå etter,hadde jo siste gang mensen i August (brukte provera for å få igang en blødning)

 

Har pco og mye hormon ubalanse.

 

Men skulle jeg ha blitt gravid, så må jeg ha blitt det lørdag 18 eller lørdag 24 mars! (dagene før 18 og rundt der hadde jeg mye slimete utflod...det får meg til å tenke på mulig befruktning)

 

Mine stikkninger er ikke i magen og rundt eggstokkene,men inni skjeden...ikke så høyt opp.Sorry,detaljene...ikke lett å forklare:-)

 

Håper at vi er gravide,hadde vært noe!!! Tror nokk det er ganske fjernt for min del...men det er lov å håpe bitte litt.

 

XXX for deg og meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått med deg? Jeg merker i hvertfall mensenmurringene som vanlig så mensen kommer nok i helga ja. :-(

Da blir det nok assistert befruktning for oss til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...