Gå til innhold

Uff, hadde fortrengt røytingen jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på skravle på DB hvor en lurte på hvor lenge man røytet og plutselig kom jeg på noe jeg nok har fortrengt ja, hehe... Hadde faktisk glemt hvor sykt mye man røyter etter fødselen (fra ca 2-3 mnd etter man har født og endel måneder fremover), hvor kjipt det er å gå rundt å hele tiden måtte plukke hår av alt, tømme sluket i dusjen flere ganger i uken og rense hårbærsten for en håndfull hår nesten hver dag og virkelig rekke å bli skikkelig redd for å bli skallet, uff.... Og jeg som akkurat har begynt å få skikkelig tykt og fint hår igjen, jaja ;-) Kan jo håpe jeg slipper det verste denen gangen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyte? Nå trodde jeg du snakket om en hund eller katt? Her i huset er vi fra før to røytende katter og to langhårete mennesker som legger fra oss hår over alt. Skal det altså bli verre?????

Skrevet

For de fleste kvinner, så ja, desverre! Er noen få som slipper unna, men omtrent alle jeg kjenenr som har fått barn røyter som noen galninger i 1-4 mnd fra ca 2-3 mnd etter de har født. Og for oss med langt hår er det jo ekstra kjipt siden det synes så godt!

Skrevet

Heldigvis har jeg fått meg en mann som tar seg av hårene i sluket. Det er nemlig en av de tingene jeg ikke kan fordra, og nesten en grunn til å klippe seg kort. Jeg vil nesten brekke meg når jeg gjør det. Vel, nå hadde jeg jo aldri klart å bøye meg så langt ned heller akkurat om dagen....Vi får vel bare ta det som det kommer det med røytingen. Men det er godt å få en advarsel, så man ikke begynner å lure på om man er syk eller noe når det evt setter inn....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...