Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla her, 6mnd, blir veldig urolig etter 45 min- 1 time etter at hun har sovnet for kvelden. Hun små skriker, men roer seg greit m smukken. Driver sånn en halvtimes tid. Hun får grøt en drøy time før hun skal sove, og masse pupp når hun skla legge seg.

Hun er mye mere urolig når hun får en blanding av mais og havregrøt m/ hvete, enn når hun bare får mais grøt.

Når hun roer seg sover hun/ trenger ikke mat før kl 2-3.

Lurer nå på hva det er m havregrøten? Når tror dere dette vil bedre seg? Noen andre som har lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, når du nevner det, så har jeg hørt at noen blir mer urolige av enkelte grøter. Det har jeg ikke tenkt på.. Har vært et par kvelder nå som lillegutt har vært veldig urolig, har brukt 1 time på sovne. Vanligvis er det bare å legge han under dyna så sover han til morran.. Hm, hvilken grøt har jeg gitt? Har nemlig noen flere slag som jeg varierer litt med.

Skrevet

Hei. Det kan jo være at hun får litt vondt i magen av gluten i havre og hvete er det gluten, det er det ikke i maisgrøt.

Skrevet

Men jeg syns det er så rart at det går så pass fort over og at hun da sover rolig videre??

Skrevet

ja, det er jo det. Kan jo bare være at det er litt mere tungt fordøyelig og at hun bare får et lite knip som går ganske fort over. Om hun ikke tåler gluten, pleier det jo å være slimete avføring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...