Gå til innhold

puppene klør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det klør veldig på puppene og brystvortene er såre og harde. Det er så ubehagelig. Det klør ingen andre plasser. Noen som har erfart noe lignende? Og hva kan jeg gjøre for å lindre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok fordi de vokser :) Smør med en fet krem, det demper kløen

Skrevet

Er det hele tiden? Om det kommer innimellom så se om brystvortene er hvite eller blå. Ta en titt på albumet mitt. Vasospasmer kan klø eller gjøre kjempevondt, og har du det er det kjekt å vite om... så vet du hvorfor du evt. får smerter ;o) Det er i så fall ikke farlig, og går over etterhvert som regel ;o)

Skrevet

Hos meg gikk diverse ubehageligheter med puppene over da jeg begynte å bruke Amlica amme-bh i ull. Den absorberer svetten (som jeg produserer rikelig av for tiden) og holder meg tørr og varm på de etterhvert ganske omfangsrike puppeluppene. Må jo passe litt på melkebutikken til den åpner!!!

Skrevet

Kanskje det er bhn som egentlig er litt for trang og i syntetisk stoff. Takk nå har jeg en veldig god unnskyldning til å dra ut å hande ny bh! hurra

Viktig å passe på melkebutikken, særlig når den begynner å ta form som et stor-marked..

Skrevet

Reine meieriet her altså! Bra å pakke det inn i varm ull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...