Askepott 3 barnsmor Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Har du fått den?Har ikke fått noe svar..
Gjest MMJ Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 DU har full postkasse... Vil helst sende en pm.. vil ikke folk skal tro jeg spår eller noe.. Har har kun kort som jeg bruker på veninner sånn av og til for morroskyld... Men, skal gjøre det en gang til, men HUSK, jeg er ikke klarsynt eller noooooe altså :0) -leser KUN kortene. Ooookei... 1) Har du et dilemma? Det kommer iallefall opp i kortene. Dette er ikke et dilemma du burde "glemme", men du burde bare kaste deg ut i det. Det kan være vanskelig, men ta sjansen. 2) Nå er det tid for forandringer. Det kan være en reise eller så kan det være at du selv forandrer deg.Uansett så er dette kortet et opplevelsekort som garranterer ting vil bli bedre, du trenger ikke streve for å få "dette" til. Alt du trenger er å ta i mot det som kommer. 3) Du er virkelig i støtet for tiden Du kan virke nesten litt intens... Noen synes dette er positivt,andre vil gjerne holde deg litt tilbake... Men ingenting kan stoppe deg nå 4) "Spre vingene dine og bli fri" sier neste kort Igjen, ikke noe skal holde deg igjen. Men vis forståelse for de som kanskje synes det er rart. 5) Det er tid for forandriner. Ikke hold deg selv igjen, eller la andre gjør det! Det kan virke skummelt, men kast deg ut i det, det kan virke stormfult med en gang, men det vil fort gå over. Okei mammaen til gojenta. Jeg skjønner jo ikke så mye av kortene dine i og med jeg ikke kjenner deg Lettere å liksom "sammenlikne" kortene med en person da. Men kanskje du skjønte noe av disse kortene. Alle sier liksom noe om det samme.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 tuuusen takk for et langt svar, visste ikke at jeg har full postkasse, fint du sa ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå