Gå til innhold

Dere i uke 39-40!!!!se hit!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere at babyene deres er enda litt roligere enn normat nå?skjønner jo at det begynner å bli trangt om plassen der inne..Syns bare babyen min er litt roligere enn han pleier!kjenner masse liv,men anderledes!Leste at morkakefunskjonen settes ned rundt termin,har d noe med d å gjøre tro?..noen som merker d samme??

klem fra meg og bekymringene mine!

ha en fin dag,jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillebror i magen er nok litt roligere nå. Han har noen perioder der han er veldig aktiv. Auuu!!!! Og det er ikke slik at jeg må sette meg ned og kjenne etter, kjenner han mange ganger daglig. Men det er nok litt annerledes nå på slutten. Er 38+2.

Skrevet

halluu..

her er det fortsatt full huba luba og jeg har kun 8 dager igjen til mens- og ULtermin så dette stemmer ikke for meg..

Skrevet

heisann:)

Mange forberedte mæ på at når æ va på slutten ville æ kjenne midre liv fordi det e dårlig plass, og at det e helt normalt så lenge man kjenne at babyen bevege på sæ.

Men min erfaring e som din. Masse liv, men anderledes. . .:)

Babyen din har det nok bra:)

ha en fin dag!

Skrevet

takk for svar!så deillig å ha et sted å kunne spørre andre om alle de tingene man tenker på!Har termin i morgen,og fikk plutselig tilbake den redselen jeg hadde i begynnelsen av svangerskapet på at noe kunne gå galt!grøss.ikke noe god følelese,nei!!

Kom ut lille venn!!!

=)=)

Skrevet

jeg er i uke 41 og min er veldig hyper. gjør vondt bare han leer en finger for han er så stor.

Skrevet

Min baby har vært turbo hele sv.skapet, men har roet seg betraktelig de siste par ukene, og SF-kurven min har gjort et stort hopp:) Det er nok naturlig nok plassmangel tenker jeg...husker det var slik med de 2 andre oxo:) Ikke noe å bekymre seg over......MEN, du SKAL kjenne antydning til liv MINST et par ganger i halvtimen.

Var hos legen i dag; og han sa at nå var det rimelig trangt om plassen der inne:) Trodde nok at både jeg og babyen snart var klare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...