Gjest Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Oi, nå så jeg nettopp at dette er siste uka mi på 2. tri! Enda så langt dette trimesteret er har det gått rasende fort! Og nå blir det alvor ... tredje trimester er jo nesten bare å gå å være klar for fødsel når som helst! Vasking og klargjøring av barneklær, gjøre klar senga, tenke på hvor vondt man kommer til å ha de timene fødselen står på, og hvor fint det kommer til å bli etterpå. Egentlig har jeg nytt tilværelsen her på 2. tri, uten bekymringene for aborter som man hadde i begynnelsen, og uten de store bekymringene for fødselen og tida etterpå. Det har vært så fin en pause liksom ... En lang og koselig pause med spark og ultralyd og alle de hyggelige tingene! Nå blir det snart alvor igjen! Vel, dere som nettopp har kommet inn hit, nyt det og gled dere! Det er et herlig trimester, og når en er ferdig med det skal jeg love det her gått fort, selv om det er langsrygt i antall dager! Ha en fin dag damer! Morraklem fra
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Ååå du er heldig som skal over på 3 trimester snart =) er noen uker igjen på meg ja. hehe.. nesten 2 mndr Forstår godt det du skriver om at 2 trimester er en fin pause mellom alle de stoore bekymringene... Det stemmer =) Både gleder meg og gruer meg til å hoppe over til 3 trimester.. gleder meg over at det er det SISTE trimesteret, men samtidig så blir det oxo så dumt og tist å måtte forlate 2 trimesteret.. for her har jeg virkelig følt meg "hjemme" og følt at jeg har hatt noe å bidra med... Har liksom ikke så mye råd og erfaring innen fødsel og slimpropper haha:P men det skal vel gå greit det og.. Ønsker deg iallefall lykke til på ferden jeg,når du nå snart hopper over =) Ha en kjempe fin dag!! Klem
endaeintrønder Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 hei tingeling:) her også,skal over til 3 trim snart;) syns egentig 2 trim har gått fort jeg! klæm
Gjest Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Hehe ... der traff du spikern på hodet! jeg har ikke født før, og har aldri sett en slimpropp i hele mitt liv! Dette blir spennende! Ha en fin dag du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå