*just me* Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 har installert msn live på maskins til fattern. han har ikke msn-adresse av noen typer, må han ha det for å kunne lage sin egen messenger-konto? vi får ihvertfall beskjed om at d ikke går med det passordet hans epost adresse er knyttet til (de har sånn bredbånd-telefoni-fjernsyn-data-alt-iett-greier, hvor passordet for å lese mail består av kun tall). er jo 100 år siden jeg selv laget meg konto, er det noen som kan hjelpe meg??!! ok, her kommer nogra frågor;) 1. hvordan lager man sin egen messenger-konto (altså hvor man har egne kontakter, personlig bilde osv.)? 2. for å lage dette, må man opprette egen hotmail-adresse? hvordan gjør man i så fall det? 3. nå er jo messenger på maskina, så jeg kan logge meg på som meg selv og bruke msn som vanlig, men altså ikke han- er d noe mer jeg burde vite? (eeeh, SPØRRE om ble vel heller riktig der..*flau flau flau*) please hjelp meg!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Man registerer seg på www.msn.no Man må ikke ha hotmailadresse, kan bruke en annen også.. Når du registrer deg kommer det opp mange tips for å komme igan Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå