Gå til innhold

trenger hjelp me messenger/ live id


Anbefalte innlegg

Skrevet

har installert msn live på maskins til fattern. han har ikke msn-adresse av noen typer, må han ha det for å kunne lage sin egen messenger-konto? vi får ihvertfall beskjed om at d ikke går med det passordet hans epost adresse er knyttet til (de har sånn bredbånd-telefoni-fjernsyn-data-alt-iett-greier, hvor passordet for å lese mail består av kun tall).

 

er jo 100 år siden jeg selv laget meg konto, er det noen som kan hjelpe meg??!! ok, her kommer nogra frågor;)

 

1. hvordan lager man sin egen messenger-konto (altså hvor man har egne kontakter, personlig bilde osv.)?

 

2. for å lage dette, må man opprette egen hotmail-adresse? hvordan gjør man i så fall det?

 

3. nå er jo messenger på maskina, så jeg kan logge meg på som meg selv og bruke msn som vanlig, men altså ikke han- er d noe mer jeg burde vite? (eeeh, SPØRRE om ble vel heller riktig der..*flau flau flau*)

 

please hjelp meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man registerer seg på www.msn.no

Man må ikke ha hotmailadresse, kan bruke en annen også..

 

Når du registrer deg kommer det opp mange tips for å komme igan :)

 

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...