Gå til innhold

Hvor mye betyr lukten til partneren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor godt liker du lukten til partneren din på skala 1-10? Har dere vært sammen med noen som dere ikke har likt lukta av?

Noen som vet noe om lukt/tiltrekning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er svært opphengt i lukten av mannen min. Sover på hans side i sengen når han ikke er hjemme, og graver nesa ned i puta hans. Har aldri vært sammen noen jeg ikke har likt lukten av.

Husker fra jeg var liten at jeg elsket lukten av mamma. Har nå selv en datter som graver nesa si ned i halsen min, og sier at det lukter mamma.

Er vel sånn at noen er mer opphengt i lukt enn andre.

Skrevet

Jeg har aldri vært sammen med noen jeg ikke likte lukten av, og tror det har noe med at lukten er med på å få fram "forelskelseshormoner". Tror derfor ikke man blir forelska i noen man ikke liker lukten til..

Skrevet

lukta er viktig!

man skal like hverandres kroppslukt..er vel det som gjør at man tiltrekkes hverandre?

svettelukt er frastøtende for min del, men noen kvinner igjen tenner jo på det... vi er alle forskjellig! :)

Skrevet

Jeg elsker lukta av samboeren min, og som noen skriver over her, så ligger jeg på hans side og bruker hans pute når han ikke er hjemme om natten. Han lukter rett og slett helt fantastisk :)

Faren til gutten min og min tidligere samboer hadde ikke så god lukt... Han svetta ganske lett og hadde ei fryktelig svettelukt, jeg orka ikke alltid å være i samme rom som han da engang... Puh.

Jeg har derimot aldri kjent ei dårlig lukt av sambo når han svetter, så det må nok være det at jeg er veldig tiltrukket av han :)

Skrevet

Jeg har vært sammen med noen jeg ikke har likt lukten til ja:( Min eks svettet lett, og særlig nedentil luktet det alltid ganske stramt, selv om han kom rett ut fra dusjen! Uff, jeg syntes ikke det var det minste deilig å gi han munnsex:(

Skrevet

Veldig viktig, lukta hans! Også er det visse lukter jeg assosierer med ham.. Feks deodoranten hans fra Boss.. Da blir jeg helt satt tilbake til nyforelskastadiet! :))

Har også en lukt som er den spesielle mammalukten, en parfyme som heter Lucia Lucia, men som jeg dessverre tror at ikke selges lenger. Mamma brukte alltid den da hun skulle ut på noe sosialt eller fine tilstelninger.. Lukt er viktig er hverdagen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...