Fallerifallera Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Jeg for min del ville nok putta på en n til Siren i tilfelle, men smaken er som kjent delt da!
Gjest Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Greit nok, men litt enig med mamman til loke... det virker som om det mangler en bokstav eller to
nestemann Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Jeg syns det er fint jeg. Det er bra å gi barna spesielle navn. De er jo unike. Jeg har en sønn som vi kalte Eine, mange som syns det var rart til å begynne med, men nå syns alle det er fint. Barna blir jo eier av navnet sitt og det er jo det som gjør navnet fint, ungen som bærer det!! Siren er jo også fint, men det er vel mer vanlig.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Jeg har lyst til å bruke Vildrid. Sire syntes jeg var kjempefint! Men husk at dersom ho skla til utlandet og snakke engelsk, vel... I`m Sire... Like ille som: I`m Odd...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Du må kanskje forberede deg på at barnet ALLTID blir nødt til å stave navnet sitt, det kan bli litt slitsomt. Men man kan ikke tenke på hvordan navnet høres ut i utlandet, DET er vel det minste problemet. Skal man emigrere blir det jo noe annet.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Jeg ville vært i tvil om det var jente eller gutt hvis jeg bare så navnet. Synes ikke barna skal ha navn som kan skape misforståelser eller er slik at de må staves HVER gang. Har det selv og er kjempelei av det! Hva med Siri eller Siren - er ikke det like fint?
Ninni36 Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 Minner meg om et begrep fra Odd Fellow ordnene, der kalles de store sire... Er en tittel.
Go`mamma`n... Skrevet 12. april 2007 #11 Skrevet 12. april 2007 Jeg likte Sire kjempe godt, har faktisk aldri hørt det før, jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #12 Skrevet 12. april 2007 hei. måtte bare si at navnet Sire er helt vanlig for oss, som er samisktalende.
Gjest Skrevet 12. april 2007 #14 Skrevet 12. april 2007 glemte og skrive ka eg syntes hihi jo er i hvertfall ikkje mange som heter de...var i grunn fint ..måtte liksom sei de mange ganger nok før eg syntes de var fint
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #15 Skrevet 12. april 2007 Da, så). Jeg ville likevel valgt Siren eller Siril.
A.C.G. Skrevet 12. april 2007 #16 Skrevet 12. april 2007 Jeg synes også at det manglet noen bokstaver.. er det forresten gutt eller jentenavn? Synes også Siren, Siril ,Siri, Silje vsr finere navn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå