Gå til innhold

ringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kostet ringene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte noen enkle gullringer når vi forlova oss, mener å huske dem kosta 3500,- alt i alt.

Men dem duger, skal bruke samme til gifteringer.

Er ingen smykkebruker, så er greit å ha en kombiring.

Skrevet

Vi var ute og bestilte nye ringer i dag, da vi skal ha nye til bryllupet. De er helt tradisjonelle, av typen lykkeringen fra Mestergull. De kosta kr 3800. Men du kan vel få de mye billigere, og mye dyrere, alt etter hva du vil ha...

Skrevet

Vi skal bestille ringer i dag :o) Husker ikke eksakt hvor mye de koster, men tror det var ca 4 500 eller no'. Bare rent gult gull, ikke stener eller noe, 4 mm. Veldig veldig fine :o)))

Skrevet

Vi tok helt av da vi kjøpte ringene. Hadde akkurat solgt begge leilighetene våre, og hadde penger til det. Så de kom på 22.000

(min kostet 17.000)

Skrevet

ringene vi kjøpte da vi forlovet oss kostet litt over 3000kr. husker ikke akkurat.

sambo bruker den samme ringen bare med en dato til i da selvfølgelig=)

jeg skal brukte den gamle + en ny som jeg har plukket ut. den koster 1800kr. så kommer jo gravering og pussing av ringene i tillegg til den nye da. så med de gamle ringene + den nye, pussing og gravering så blir det litt over 6000 til sammen.

Skrevet

Vi har helt enkle, flate, 5 mm brede gullringer - kostet 3500 for begge. Er veldig fornøyd med dem :-) Skal du ha ring med diamant blir det dyrere selvsagt.

Skrevet

2400 tilsammen for våre. Helt enkle og kjøper kun bryllupsringer.

Skrevet

6000 kr.

Ringer i hvitt gull. 4 mm glatt ring til min kjære og 3 mm glatt ring med nedfelt diamant til meg :)

Perfekt for oss, og akkurat slik vi ønsket. Pris hadde ingen betydning når vi skulle vele ringer, men de vi endte opp med var jo ikke så dyre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...