mamma-mi Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Gutten min på 7 mndr begynner å bli veldig urolig på kveldstid når jeg skal amme. Gir først pupp, så fast føde. Han styrer noe veldig og har ikke tid til å vente på melka. Frustrerende! Har endt med at vi har lagt han uten mm, bare grøt. Har tenkt at jeg kan prøve mme på kvelden, men han vil ikke ha det! Har prøve Nan og Hipp1. Hva gjør jeg? Skal jeg bare kutte melk til kvelds?? Han er ikke flink til å drikke verken vann eller juice/vann, så jeg er redd for at han ikke får nok væske. Får 3-4 måltider (4-5 inkl.kvelds)med mm først..... Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Hva med å gi han grøt først og deretter pupp? Da er han ikke så sulten og utålmodig, kanskje det går bedre? Eller hva med å gi velling i stedet for grøt?
Tiddelidu Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Jeg må sette i gang utdrivningen før jeg legger han til. På den måten får jeg han til å ta noen svelger mm. Han gidder ikke stimulere selv lenger. Ellers går det i vann til grøten så han ikke blir tørst. Vurderer mme jeg også siden han tar så lite mm.. Han er 7.5mnd. Flere som vet?
mamma-mi Skrevet 12. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2007 Tusen takk for tips - kanskje jeg må prøve velling... Det er jo masse væske. Må vel bare fortsette å med drikke trening med kopp (vann). Ren og skjær tvang. Er bare så frustrerende når han ikke vil det jeg vil....:-) I dag ville han ikke ha pupp til frokost, og heller ikke noe å drikke. Bare brød med prim. Brekker seg veldig av mme.... Ikke alltid like lett dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå