Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dær tror jeg jaggu slimproppen gikk.. men jeg er bare 28 +4 ... burde jeg få meg time til jm eller skal jeg bare se det an? tar vel ofte noen uker fra den går til noe skjer eller? vil jo helst ikke føde enda da.. litt vel tidlig synes jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du bare 28+4uker så ville jeg ha sjekket opp det,likevell om det kan ta noen uker får fødselene er i gang.Like greit og være på den sikkre siden.

Skrevet

Hadde du sex i går eller for få dager siden? I så fall er det sannsynligvis en klump med koagulert sæd du har fått i trusa, og ikke slimproppen. Slimproppen er blank og blodblandet, og har konsistens som tyggegummi. Den sitter inne i livmorhalsen, og skal ikke komme ut før den presses ut av veer. Det sier min jordmor til meg.

De aller fleste som tror de har sett slimproppen tidlig i svangerskapet, har egentlig bare oppdaget en klump med koagulert sæd.

Skrevet

Slimproppen har ikke noe med selve fødselen å gjøre. Går den tidlig dannes det bare en ny, så ingenting å bekymre seg over. Men hvis du er i tvil så ringer du å snakker med føden elr jordmoren din :) Men som sagt ingenting å være beymret for

Skrevet

Hei tigern!

Anbefaler en tur til jordmor, bedre føre var ;-)

Skrevet

det var ikke sæd det vet jeg av diverse grunner ;) skal til jordmor på tirsdag:)

Skrevet

Jordmor sa til meg idag at slimproppen IKKE kan gå opptil fler uker før fødselen.. jeg trodde min gikk for 4 uker siden, men hu sa at det ikke er mulig. den kan gå 2 uker før fødselen max.. men kansje en anna jordmor mener noe anna...

Skrevet

jeg mistet min på påskeaften, har termin om 10 dager... ikke merket noe særlig til fødsel enda egentlig, bare litt stikkinger og nedpress av og til.. men ingen rier enda hvertfall.. tror eg..hehe.. har gått lang tur nå i håp om at det skal skje noe snart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...