Beibi82 Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 ALT for mye!!! Vokser ut av klær hun ikke har fått prøvd engang =/
Babyfacepsycho Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 jeg tenkte mer sån hvor mange av hver ting liksom. =)
Beibi82 Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 tja.. gidder ikke gå ut og telle Men en skuff stappa med bodyer, en med strømbebukser, ei hylle med overdeler, en med bukser/sparkebukser.. har ikke noen kjøredress til hun nå, bruker bare vanlige klær med teppe over. Sokker blir ikke brukt (annet en strikkede da).. Mer enn nok Hvor mye har du da?
Babyfacepsycho Skrevet 11. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2007 Ok. =) Det var mer en nok ja. Jeg gikk gjennom det hun hade en dag fordi mye var for smått. Da tellte jeg hvertfall bodyene og kom frem til at det var en plass mellom 40 og 50 bodyer hvertfall. Syntes det var så mye.. Så derfor jeg spurte. =)
Beibi82 Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Hihi.. ja, 50 bodyer var en del! De klarer ikke slite det ut liksom.. Jeg håper nestemann også blir jente da, er jo såå mye fint jeg nesten ikke har fått brukt
Tiddelidu Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Jeg har alt for mye bukser og gensere. Huff, mange gaver jeg ikke bruker... Bruker stort sett bodyer og strømpebukser og hele sparkedresser så han får beveget seg, og dette kunne jeg nok hatt litt mer av.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 For et teit spørsmål!! hvem teller`? MEN Jenta mi har UTROLIG masse klær, sikkert mye enn din. Men jeg er heldig har ikke handlet noe som helst til jenta vår, hun har fått alt i gaver!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 Har for mye, einaste eg vett:p Masse bukser, å di bler jo ikkje sjitne eingang..hehe;)
Gjest Skrevet 12. april 2007 #11 Skrevet 12. april 2007 Enig, alt for mye her også...men ble litt ryddigere i skapet da jeg pakket vekk alt som var for smått nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå