Gå til innhold

maserier eller noe på gang???

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner det murrer i ryggen og nedover høyre lår.hatt sånn i hele dag og deler av dagen i går.babyen er veldig urolig.har vert voldsom de siste 2 timene.det har liksom gått iett med harde spark.har jo født før men er uansett veldig usikker på om dette er maserier eller om noe er på gang.er bare 31+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det ofte slik som du beskriver, trøster meg med at ekte rier går det ikke ann å ta feil av, har du prøvd å ta deg varmt bad/dusj, hjelper bestandig på meg

Skrevet

ja,forsvinner heller ikke når jeg går.mener jeg hadde det sånn natta før jeg fødte sist.men da gikk det fort over før riene satte skikkelig i gang dagen etter.fikk han 3 uker før.redd for å føde nå.......

Skrevet

Nei, får da virkelig ikke håpe det er tilfelle ditt...det er jo for tidlig. Murring i rygg og mage har jeg selv hatt, og hos meg har det vært enormt mye mere liv i går og i dag..men tviler det er noe på gang for det. Jeg er uke 36 idag. Slike menslignende murringer tror jeg er helt normalt igjennom hele sv skapet. Mine "maserier" i første sv skap var av smertefull karakter så jeg tror generelt riene ville du merket mye hardere enn murring.

Skrevet

greia er bare det at jeg hadde helt utrolig svake rier under forje fødsel.jm trodde ikke noe hadde starta(ville egentlig sende meg hjem) før hun sjekka opninga.da hadde jeg alt 5 cm.litt bekymra ja...kansje jeg må ta en tlf til føde....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...