Gå til innhold

BEKLAGER ALLE SAMMEN!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg beklager inderlig innleggene mine. Det er ingen form for markedsføring av noe slag. Jg har selv fått anbefaling, og videresendte dette. Var ingen mening å gjøre noen av dere sinte. Beklager inderlig igjen. Var ikke vondt ment eller å irritere noen som helst. Unnskyld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha...Fint nick du har, initialene dine.

Veldig godt forsøk da, det skal du ha!!!!!!!!!!

Sorry, men jeg kunne ikke dy meg;-)

Skrevet

Hmmmm... Dette å være noe jeg ikke har fått med meg... En liten oppdatering?

Skrevet

I hvert ENESTE innlegg hun skriver så skriver hun adr til den butikken. Uansett hva spm dreide seg om...

Skrevet

Men du kan jo svare på spm istedenfor og mase om den butikken hele tiden....

Når en spør om hjemmesider så maser du om den butikken??? Det er jo veldig lite inntr...

Og hvis du jobber i butikken så vet du at det er ulovlig og reklamere for den.

Så bare slutt og mas om den butikken du....

Skrevet

jeg også har irritert meg over den butikken.. MEN nå ber hun jo om unnskyldning. hun har sikkert skjønt at det var dumt og at mange irriterte seg over den. og nå er hun sikkert ferdig med den greia. vi har alle fått med oss at det skal være en slik fantastisk butikk. så hvis vi lurer på noe ang den så spør vi heller da. eller om noen spør etter linker hvor de kan shoppe så legg den gjerne ut da. men ikke i alle innlegg. uff.

MEn unnskyldningen er godtatt fra min sinde hvertfall=) saken er glemt for min del. ferdig med den.

ha en fin dag=)

Skrevet

Nettisiden du anbefaler så sterkt er jo registrert på Kiran J K Singh - rimer passelig bra på initialene dine hvertfall. Så markedsføring eller ikke: Jeg kommer aldri til å kunne ta den nettsiden der seriøst, ei heller anbefale noen å gå inn der.

Så jeg vet ikke om du greide å oppnå det du ønsket, jeg...?!

Skrevet

Nå må dere være snille da - det er da vel lov å gjøre en feil. Det er menneskelig å feile! Ikke mer hun kan gjøre enn å be om unnskyldning tross alt.

Skrevet

joda, sant det. Og var jo allright at hun ba om unnskylding. Men burde ikke lyve der og si at det ikke var markedsføring, og at hun var blitt tipset om siden. For det er jo hun som driver den nettsiden...

Da hadde det nesten vært bedre og sagt at hun trenger kunder i butikken sin, og forsøkte her...synes det ville vært mer realt.

Men samme det - hun er sikkert borte herfra nå. Og jeg bærer ikke nag. Tror ikke så mange andre gjør det heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...