Gå til innhold

Eks svigermor ikke riktig på en flekk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ringte meg og spurte om hun kunne ta med sønnen min på hytta, dagen før jeg har termin!!

Sønnen min er 8 år og klarer nesten ikke å vente med å bli storebror. Han skal jo være den første som får se babyen etter at den er født. Han vil tilogmed være med på fødselen, men det har jeg sagt at han ikke kan.

Og eks svigermor ble sur på meg, da jeg ikke ville lage noe avtale nå, og sa at vi måtte vente å se etter fødselen.

Jeg var vel ikke urimelig da, var jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nej, var nok ikke du som var urimelig der.....stå på ditt:)

Skrevet

Er vel hun som er urimelig her og ikke du spør du meg!

Jeg hadde ikke "sendt vekk" sønnen min på det tidspunktet i hvertfall!!!!!!!

Hun får nok utsette den hytteturen sin.............!!!!

Skrevet

Klart ikke. Du vet best hva sønnen din vil og hva som er best for dere, og det må eks svigermor godta.

Skrevet

Takk for bekreftelsen, på at jeg ikke var helt urimelig.

Så får eks svigermor bare være sur på meg, er ikke så hyggelig det heller, men heller ikke uvanelig.. (jeg er jo er møkkakjerring, som gikk fra sønnen hennes, og fant meg ny type bare et år senere...)

Skrevet

La henne se på deg som ei møkkakjerring..........slike folk hadde ikke jeg sleika oppover ryggen i hvertfall!!!!!!!!

Går ikke ann og være slik selv om du og sønnen hennes har felles barn!!!!!!!

Jammen har jeg hormoner i kroppen enda kjenner jeg...........blir irritert....hehe!!!

Skrevet

Kan jo hende hun ikke visste om hvor mye det betyr for sønnen din å være der når babyen kommer og at hun mente det i beste hensikt. Kjenner ikke din eks-svigermor så jeg vet jo ikke. Trenger ikke alltid være den værste forklaringen som er den riktige!

Skrevet

Å jo da, hun vet hvor mye det betyr for sønnen min, for han snakker ikke om annet. Også til henne, det har hun selv fortalt.

Grunnen til at hun ville ha med han akkuratt den datoen, var at da skulle de på nabohytta ha med sitt barnebarn. Og det er selvfølgelig hyggelig for sønnen min å ha noen å leke med når han er der.

Så jeg vet at det kun var i hennes beste mening, men jeg mener også at hun må forstå at akkuratt i år blir det litt annerledes. Syntes hun burde forstått det og ikke bli sur på meg. Og hun blir virkelig sur også, og ringer eksen min og forteller om hvor vanskelig jeg er. Så ringer han meg igjen og skjeller meg ut. (han som ikke er interessert i sønnen sin engang)

Kunne ønske jeg slapp å ha noe å gjøre med dem i det hele tatt, sukk...

Men, det er familien til sønnen min og han er glad i dem, så jeg må jo bare bite tenna sammen og prøve å ta det vonde med det gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...