Gå til innhold

Bilbelte til gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker/har fått fatt i?? Leter meg blå på nettet her...hvor får en tak i slike? å noen som vet pris ca??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror de har det på babyshop, koster rundt 600 kr tror jeg.

Skrevet

du får kjøp de i bil forhandlere, de heter besafe. koster ca 600-700 kr men er absolut verdt det

Skrevet

det er såpsassa ja..men har å er fornøyde?...takker for svar....

Skrevet

Jeg fikk "testet" ut min to ganger i begynnelsen av svangerskapet, da to idioter kræsjet med meg med fire dagers mellomrom....og den funket kjempe bra!!! gjør at beltet kommer under magen.... kunne gått riktig ille uten

Skrevet

399kr er fullprisen!! Ofte på tilbud til 349 og 299kr.

På finn.no har jeg sett flere til salgs!

Du bør velge et som har knapper, fremfor den eldre modellen med borrelås - de blir lett slitt.

De selges både hos babyutstyrsforhandlere, og de fleste som selger bildeler.

Skrevet

Koster ikke så mye, kjøpte min på babyshop for 349, men har sett andre babybutikker som selger de til cirka 298.

Har lest noen steder at det er veeeeldig bra og redder babyens liv ved kollisjon, mens andre tester hevder at det er unødvendig.

Personlig hadde jeg ikke tenkt å kjøpe gravidbelte, tenkte å legge beltet på plass under magen som det sto at man skulle gjøre.

Men saken er at jeg er så liten og spedbygd at jeg uansett får bilens belte langt opp på magen, så derfor valgte jeg å kjøpe et gravidbelte.

Skrevet

Jeg synest forresten de er gode å bruke. Avlaster magen for beltet.

Men jeg er usikker på om det egentlig har så mye for seg!

Et trykk, også "der nede" vil jo kunne skade potensielt.

Har tenkt mye på airbagen også jeg.

Jeg er kort i bena og sitter ganske nært rattet. Slår den ut, vil den jo -slik jeg ser det- slå rett i magen. Airbager slår ut hardt!

Det har jeg fått bevist flere ganger.....

(Brannvesnet utløste en på gaten, den landet på taket av en høyere bygning. Helt sykt! Den spratt elegant opp)

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt bilbelte for gravide på bil extra. Kostet ikke mer enn 299kr!

Skrevet

steike!! Det hørte jo ikke kjekt ut!!! uffda!! :( godt at alt gikk bra da...sender sambo til bilshappa i morgen jeg...hehe...

Skrevet

auda...håper jo selvsagt egetligt at jeg ikke får bruk for det da....et kresj er jo ille nok det enten man har bilbelte som vanlig eller gravidebelte...takker for alle svar...ble en deeeel klokere nå.. :)

Skrevet

Jeg kjøpte mitt på Nordby i Sverige, og betalte 299,- svenske kroner, ca 260 norske. Jeg er superfornøyd med mitt!!! En ting er sikkerheten, men det er virkelig behagelig å bruke det! Fjerner ekstra trykk på magen! Jeg anbefaler det på det sterkeste, både på grunnlag av sikkerhet og komfort!

Skrevet

Har også kjøpt meg dette bilbeltet =) betalte 299 for det jeg da.. på en bilforretning :) er kjempe fornøyd jeg oxo! Det er som Carta over meg sier.. det er kjempe behagelig, og fjerner ekstra trykk på magen!!

Angrer ikke på kjøpet =) =)

Skrevet

i kjøpte mitt besafe til 398 på en barneforetning....

Skrevet

noen steder der de selger tingt til biler har de også sånn gravid belte.. jeg kjøpte mitt på Torsov(bilbutikk)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...