Gå til innhold

Han spiser ikke. Kan noen trøste meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden min har alltid hatt god appetitt. (10 uker i morgen). Men i dag har han nesten ikke rørt puppen. Ammet kl ti, kl 14 og kl 17 og etter det har han bare vridd seg bort. Sovnet kl 22, uten mat. Da jeg ammet han kl 14 tok han bare en halv pupp, og kl 17 tok han èn pupp.

Han har ikke feber, virker ikke dårlig på noen som helst måte, men dog... Skal jeg vekke han nå når jeg skal legge meg or å prøve å få i han mat? Bleien var våt da jag badet han halv ni.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi har lenge hatt periodevis matnekt (jeg delammer).. Noe som er sliitsomt!!

Har du mensen? Det sies at det gir en vond bismak på melken.. Men så lenge han har våte bleier og eller virker i fin form tror jeg han sier i fra når han blir sulten :) Du kan jo ta en tlf til HS i morgen da.. hvis han ikke spiser i natt.

Lykke til da, det løser seg helt sikkert!

Skrevet

Det er viktig at du pumper nå! Regelmessig, som ammeintervallene ellers. Smak på melken, har han ikke spist i natt så ta barnet med til legen for en sjekk, i dag.

Skrevet

Har ikke mensen nei.. Jeg vekket han for å gi han da jeg la meg, men han tok bare èn pupp... I natt tok han en til og i dag tidlig har han spist godt. Så da var det vel bare et innfall han fikk.

Kan jo være han har litt ondt i halsen, for det virke som at han ikke vil svelge når han spiser.

Skrevet

Godt å høre da :) har han mye trøske? isåfall kan det være en årsak til svelgeproblemet..

Skrevet

Nei, trøske har han ikke hatt i det hele tatt. Men han har sove i hele dag. vært våken i tilsammen en time i dag fra kl ni og til nå, kl halv fem. Har kun matet han i dag tidlig, litt i ett tiden og litt i fire tiden.. Tror kanskje han bare har et sovedøgn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...