ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Endelig.. så deilig.. fler dager på rad nå har snuppa vært en drøm å legge. Har slitt med å få henne til å sovne i egen seng, 8greit å bli løftet over senere men ikke sovne delen) men nå går det som på skinner. Dagluren og det å legge seg for kvelden. Får melk, sier god natt, gir smokk og koseklut og hun flirer og ler og jeg går ut - det blir stilt! sjekker etter en stund og gullet sover så søtt Så deilig!
FuriLaks Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Hurra!! så bra! Sånn er det heldigvis her også! I dag la jeg han bitte litt tidligere enn vanlig , satt på kjøkkenet og hørte han bable i vei inne på soverommet. gikk inn til han bare for å sjekke og der lå han og så opp på meg med store øyne og verdens søteste glis. *smelte* Et kvarter senere sov han...
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Åååå så bra Godt å høre at det er fler som opplever slike drømmekvelder. Det er så herlig. Får en skikkelig fin avsluting på en fin fin dag sammen Kjempekos! nå ligger hun så vakker med smokken i munnen og kosekluten inntil kinnet og sover sammen med bamsen sin.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå