Gå til innhold

Andre som blør litt??


Fride08

Anbefalte innlegg

Har hatt litt brun utflod, og nå i dag litt blod.. Ikke mye, men nok til å få det på papiret, og litt i truseinnlegget... Har vært på legevakten..(hysteriske prøverørmor) Traff på en helt idiot av en lege, som var dritfrekk og vemmelig! Det var veldig travelt og fikk derfor ikke ul. Skal på sjekk i mogen tidlig.. Har ikke vondt, men bekymrer meg sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!!!!en venninne av meg opplevde det samme..hun fikk ebskjed om at så lenge blødningen var i fargen brun var det et positivt tegn på at blødingen hadde en slutt.fortsår godt du engster deg,men husk at det er mange som har blødinger hele sv.skapet uten at det har noen betydning!!!lykke til imorgen hos legen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette har skjedd med meg i dag, brun utflod i går kveld og litt frisk blod i dag. Ingen smerter, prøver å tenke at det er et godt tegn. Hadde det slik i forrige svangerskap også, og da gikk alt bra. Vi krysser fingrene.

 

Lykke til i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i går hadde jeg litt lyserød utflod, men har ikke noe vondt så da regner jeg med at det er greit. Så lenge det ikke fossblør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men veldig litt! Hysterisk her og, selv om ikke prøverør....er vel helt vanlig både å være litt hysterisk og blø litt, men med en gang det skjedde ble jeg kjemepredd, og kjæresten og, men nå har det sluttet så vi har roet oss ned litt. Håper det gikk bra på testen din.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...