Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Noen som snuser posesnus?? Jeg gjør det, har ikke klart å slutte.. Mange som skriver mye om røyk, men finner aldri noe om snus og graviditet... Er jo selvfølgelig ikke bra med snus heller, men det er jo ikke helt det samme som røyk..?? Noen som vet noe om dette?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Desverre vet ingenting om det, men kan jo ikke være sunt for barnet det heller. Eh, dessuten syns jeg at det ikke er noe særlig å se damer som snuser, syns at det er usexy. Sorry, ikke ta det ille, det er bare min mening..
ifie Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Slik jeg har forstått det, så får man i seg mye mer dritt ved å røyke enn å snuse, men det er mer nikotin i snus enn røyk. Det er ikke nikotinen i røyken som er mest skadelig, det er alt mulig annet. Så hvor mye faenskap babyen får i seg gjennom en snuser vet jeg desverre ikke, men nikotin er og blir avhengighetsdannende, så muligheten for at babyen din er/blir avhengig er vel der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå