Gå til innhold

Typisk jentepakking:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før da jeg reiste og fartet masse i jobb, var jeg superflink til å pakke akkurat passe. Nå, da jeg ikke farter fullt så mye, er jeg tilbake til gamle synder......Skal bort imorgen i jobbsammengheng, skal kun være borte en natt, men kjære tid som jeg har stappet i bagen.......1 dressjakke, 1 bukse, 7 topper (fordi jeg ikke klarte bestemme meg), 2 bher, 5 truser(?), strømper kom jeg på akkurat nå (;-), 1 par støvletter, toalettsaker, hårbørste, 5 hårstrikker i ulike farger samt små søte blomsterspenner til pynt, tannbørste/tannkrem, bok i tilfelle festmiddagen blir kjedelig (?), 1 pakke paracet, 1 pakke ibux (hallo liksom), 1 pakke tampax, 1 pakke bind, er det sånn det er å være moden........kjekt å ha, dersomattevissomatte etc......sukk....jaja, blir sikkert ikke mangel på verken det ene eller andre om jeg skulle få bruk for det:-) noe jeg vet jeg ikke gjør mest sannsynlig.......hvem rekker å skifte ørtifjørti ganger da?

Jaja, blir sikkert kjekt på tur da:-))

.......i tillegg ble jeg spurt om jeg kunne være step in for en kollega som hadde dobbeltbooket seg med på tur både til Italia og Køben neste uke.......sukk......pick a choice liksom.....jeg sa det var litt vanskelig da vi driver med innkjøring med lille rosa.....og det var da jeg virkelig forsto at jeg var blitt moden;-))

For ikke å tenke på hvor stor koffert jeg måtte hatt med meg;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha...

Du er skodd og kledd og sikra i alle bauger og kanter. Glem nå ikke å tømme veska di for smokker, bleie, leker, middagsglass og våtservietter før du drar. Trenger ikke den ekstra dødvekten.

Kos deg på tur, det blir helt sikkert bra, du blir helt sikkert fin i en av de maaange toppene dine.

Skrevet

Man vet aldri hva man kan få bruk for.....

Husk det er ingen skam å snu, husk å grave deg ned i tide.....

Tenk om det blir snøstorm, kan være greit med 7 topper da.....

Dessuten kan det hende at ibux ikke virker, se hvem som har paracet da.......

Nei ta det med, si som Askeladden : jeg har slikt å gjøre, jeg har slikt å føre, da fører jeg også den....

Skrevet

Hahaha........veska er tømt for bleier, våtservietter, smokker, smekker etc. og er nå "kun" fylt av ytterst nødvendige ting som nødproviant (les sjokolade og sukkertøy), lipglosser i div farger, div rusk og papirlapper/kvitteringer, litt andre ting som jeg egentlig hadde sluttet med for 2 år siden......sukk.....må jeg fortelle hva det er? Ennå flere tampax og bind ( i det rommet med glidelås selvfølgelig;-) Og litt av ditt og litt av datt......tenk om tenk om.........;-)))

Skrevet

Bedre føre var vettu:) tenk om, at ,at kanskje at det skjer. Aha, hvem er best forberedt.. *kjenne seg veldig igjen*

Skrevet

Husk at du ikke må ha noe flytende i håndbagasjen da ((:

Jeg skal også ut og reise i morgen med jobben. Skal bare til København, men har tenkt å sjekke inn den lille kofferten min. Mye mer styr nå å pakke riktig og lovlig i håndbagasjen.

God tur!

Skrevet

Moahahahahahahahahaha! Gjett om jeg kjenner meg igjen!:-)))))))

Jeg skjønner ikke selv hvorfor jeg MÅ pakke flere truser for å være borte en natt! Jeg greier ikke å legge kun én truse i kofferten...

Men jeg synes du er litt flink også, for du har jo med bare en bukse! Bra! Jeg har som oftest med to når jeg er borte en natt.... (Guri - er det mulig? *rødme*)

Skrevet

Hehe, flink ja! En bukse på og en i bagen........men tenk om tenk om........fniiiiis.............kanskje jeg må ta med en til - rett og slett!

Skrevet

Ja, for tenk om du søler rødvin på den ene...., og så er det jo den gode dongeribuksa som kan være kjekk å ha med (for den er jo så god, og så passer det med den ene av de 7 toppene til), eller kanskje den pene svarte som er stiligere sammen med dressjakken, eller den lyse nå som det går mot vår og sommer - da er det jo deilig med lyse klær - men da må kanskje dressjakken byttes ut i en litt lettere....

Urtete i et nøtteskall!:-)))))

(Urtetemannen blir gal, og det blir jeg vel egentlig nesten selv også....)

:-))))))))))))))))))))

Skrevet

Hihihihi...........ja tenk om;-))

Skrevet

Det er jammen godt det er flere som meg.

I jobbsammenheng reiser jeg også en del, og mannen min lurer av og til på hvor lenge jeg skal være borte...men man kan jo aldri vite hva som skjer...kanskje det passer bedre med sko enn støvler eller omvendt..og det er jo viktig å ha noen valgmuligheter..

Når vi reiser på familietur river han seg i håret over alt som skal med i bilen..med fly er jeg litt bedre.

Nå skal vi snart 4 dager til Bergen i konfirmasjon og da blir det mye bagasje - må jo ha med bunader til alle mann i tillegg til vanlige klær- har allerede begynt å pakke i hodet, jeg.

Ja, ja:-)

Skrevet

Her pakkes det i skrivende stund, men jeg skal være borte tom mandag så nå skjønner jeg bare ikke hvordan jeg skal få plass til alt. Har liksom ingen mellomting mellom søt trillekoffert eller monsterkoffert eller gigantbag a'la ishokeyproff... Ønsker jo derfor å gå for nett trillekoffert, men det ser skummelt ut.

Jeg skal forøvrig til langt sydligere breddegrader så her kommer jo i tillegg utfordringen ved at tøyet helst bør være sommerlig. Og da viste det seg at klærne fra i fjor sommer er akkurat like trange nå som da... Hm... Da hadde jeg en fødsel å skylde på. Gjelder det i år også????

Gøy med tur, men ikke med pakkingen!

Skrevet

Kjøpe nytt, kjøpe nytt:) Pakk lett, så har du en liten unnskyldning for å shoppe..

Ellers klarer du helt sikkert å pakke lett om du tenker nøye igjennom kombinasjoner av klær. Du trenger sikkert bare to bukser og kanskje 4-5 topper? Ha på en jakke som lar seg lett kombinere. Sjal som du kan bruke over, vips der har du pynta jakken Toalettsaker pakker du i håndbagasje. Blir det for lite, kan du alltids shoppe.

Klær har en lei uvane å krympe i skapet mitt... Usj a meg

Skrevet

Hi, hi. Husker godt når vi kom frem til Thailand, med bagger og kofferter til 8 pers.Gubbens lille bag! Jepp!!!!, han og sønnen min hadde kun små bagger:-),ble kvar på flyplassen. Oppdaget det når vi kom frem til hotellet:-)... Da var det bare å kaste seg inn i en taxi og dra tilbake til flyplassen.:-))))). Da var det fint å ha barnvakt med. Dvs mormor og morfar:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...