adie Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 leste på et innlegg her før i dag... å da kom det frem at vibrator inni ikke er bra....lurer på hva som er farlig m det...siden d ikke er farlig m sex liksom......
Frk. Vable Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Tror det kan forstyrre hjerterytmen til babyen. Når du har sex vibrerer jo ikke penisen, så det blir ikke det samme...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Det er vel det at den vibrerer som ikke er så bra.. Kan visst starte fødsel det. Lurer på hvorfor ingen har brukt det som "triks" til å starte fødselen med,når folk er galne nok til å svelge masse lakserolje,som da kan gi styrtfødsel.. Jeg holder meg unna vibrator nå,vil ha ungen min inni magen min til den er klar jeg..
Mirakelungen Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Mener å ha lest en plass en gang i tiden om at man ikke visste hva vibrasjon gjorde med fosteret, derfor skal man holde seg unna alt som vibrerte inkludert massasjestoler..
adie Skrevet 11. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2007 hehe...der sa du noe...dette må jo da være et knall tips til de som er føde klare....
Jente1980 Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 hehe... jeg er 5 dager over ul-termin, og vibratoren har ikke hjulpet meg... Får "øve" enda litt til i håp om at det kansje skjer noe...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Kanskje det ikke er så populært å bruke for å starte fødsel fordi det kan forstyrre hjerterytmen til barnet.. Ville ikke akuratt tatt sjansen på det nei...
Jente1980 Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Simsala: Fleipet litt her ovenfor jeg...Må understreke at jeg IKKE har brukt den innvendig gjennom svangerskapet!! Det hadde jeg ikke gamblet på! Har hørt om dette i forhold til hjerterytmen og eventuelle forstyrrelser... Men utvendig er det ingen fare! (Måtte bare få sagt dette slik at dere ikke tror at jeg er totalt uansvarlig:) Hønemor som jeg faktisk er!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå